Cagiva 250 "Husqvarna" -89

snigenmaskin85

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
letar än
hallå har hittat en fräsh Cagiva 250 "Husqvarna" -89 men har aldrig hört talas om cagiva och försökt sökt på om det finns reservdelar till den men hittar ingen men så står det ju husqvarna med i annonsen så frågan är passar alla husqvarna delarna till cagivan??

vet ni nån bra sida med reservdelar till Cagiva 250 "Husqvarna" -89 så skicka gärna ett mail för jag vill ju inte köpa cross som det inte finns delar till..

tack på förhand

länkarna kan ni skriva här eller skicka till min mail. viking_rock44@hotmail.com

ps: kan tillägga att jag är nybörjare inom cross

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
geiwiz.de är bra när det gäller delar.
Vill du hellre handla i Sverige så är Biscaya i Alingsås kanon att ha att göra med. Men deras leveranstider kan bli väldigt långa, då de inte har mycket delar hemma.

snigenmaskin85

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
letar än
geiwiz.de är bra när det gäller delar.
Vill du hellre handla i Sverige så är Biscaya i Alingsås kanon att ha att göra med. Men deras leveranstider kan bli väldigt långa, då de inte har mycket delar hemma.

ok. har dom en sida ma kan köpa från?? då jag bor lååångt ifrån alingsås

ramram

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2008
Hoj
Hayabusa Turbox2
Hej,
Som nyborjare skulle jag avrada dej kopa en sa sallsynt cykel.

Husqvarna/Cagiva ar inte kanda att vara snabba med reservdelar kan jag bara tala om av egen erfarenhet.
Annat var det pa 80-talet da CR/WR Huskyna var gjorda i Sverige och manga akte pa dessa maskiner.

Fkpn

Medlem
Gick med
10 Oct 2005
Hoj
Honda Blackbird, 2X GPZ 900r, Suzuki GsxR1100
Kan väl bara ge dig ett råd, köp inte den hojen. Om du får tag på delar till den kommer det säkerligen bli dyrare att reparera en sån hoj än vad du ger för den i inköp.

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Hej,