cagiva mito import

peter_anders

frenetisk minihojsåkare
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Z 1000+blata kopia+Miniquad+2 st 14e+110cc Pocketbike
cagiva mito import va är ett schysst pris

:huvet nån som vet vart man lättast hittar mitos. Det borde väl va tysklande eller, har nån något tips så är jag tacksam , så till nästa fråga
va ska man betala om man jämför med sverige tex. SEn kostar det väl lite
att få hem dom smat regga o hela den biten antar jag :rofl

Last edited:

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Ursäkta om jag snor din tråd lite nu. Men om det är ok så ställer jag en liten fråga här. Vi säger att man tar hem en rs eller nåt som är strypt till 11 kw, besiktigar man den bara här i sverige då ok reggar den och sen är det bara tuta & köra eller hur gör man och vad kosstar det? :)

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
peter_anders skrev:
:huvet nån som vet vart man lättast hittar mitos. Det borde väl va tysklande eller, har nån något tips så är jag tacksam , så till nästa fråga
va ska man betala om man jämför med sverige tex. SEn kostar det väl lite
att få hem dom smat regga o hela den biten antar jag :rofl

Som sagt , prova autoscout24.de eller mobile.de, där lär du finna ett antal mito. Jag snackade med en kille som importerade motorcyklar han sa att han gav ca 2000 kr/styck för att rega in dom och besigtia dom i sverige när han kommigt hit med motorcyklarna.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Ok tack. Men nu är det så här att jag är inte så bra på tyska men är det säkert att typ en rs års 95 bara går på typ 15k i så fall är det ju riktigt billigt att åka ner och hämta en???

Njutarn

livet leker...
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Cagiva freccia C12R *såld*
Det kostar iaf 1900kr att regga den som svensk sen tillkommer besiktnings kostnaden, sen frakt osv.. Men sök på Google.se om import så hittar du mkt information om hur du ska gå tillväga, och vad man bör tänka på o sånt. Miton ligger ganska högt i pris ändå, gämfört med en RS som det är väldigt lätt att hitta bra pris på. Sen så är det ju många hojar som kan vara krockade o skade på olika sätt, kolla upp vad sånt skulle kunna kosta och laga och sen räkna ut hur mkt tjänar. Man kan faktiskt tjäna mer på att köpa en krockad hoj o fixa den. :)

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...