Cagiva Mito.

Grov

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Hoj
Ryz 70cc pro race.
Hej.
Jag börjar bli intresserad av Cagiva Mito gärna Evolution och nu undrar jag. Finns dom i nya modeler eller har dom slutat tillverkas och finns där någon form av sida eller affär i mitt område där man kan köpa reserv delar?

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
:felämne Snälla låt inte det här förvanandlas till bike.se med alla moppe pojkar som inte vet vart sökmotorn finns! Du har skrivit på hoj att du har en Ryz 70cc. Låter som en moppe enligt. Skriv i stället att du letar efter en mc. En moppe på 70cc är ingen mc! :fatta!
Använd sökmotorn här på SH eller använd google. Då får du svar. Tänk lite innan snälla. :felämne

Nån annan får svara på din frågan.

PS jag slutade att vara inte på bikes forum för att dom inte har nån fungerande diktator (moderator) som såg till att alla frågor bara upprepades. Så om nån diktator (moderator :rolleyes: ) Tycker att jag inte ska skriva deta får ni väll ta bort mitt svar. Men inga :machinegu moppar på SH.

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Grov skrev:
2005-05-15
23:16 Kortet
Jag har inte så värst många tips att ge, Det är inte svårt :p Jag läste boken man får några gånger och körde själv lite på gatan, så gick det hur bra som helst sedan när jag tod kortet.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Grov

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Hoj
Ryz 70cc pro race.
enduroemil skrev:
:felämne Snälla låt inte det här förvanandlas till bike.se med alla moppe pojkar som inte vet vart sökmotorn finns! Du har skrivit på hoj att du har en Ryz 70cc. Låter som en moppe enligt. Skriv i stället att du letar efter en mc. En moppe på 70cc är ingen mc! :fatta!
Använd sökmotorn här på SH eller använd google. Då får du svar. Tänk lite innan snälla. :felämne

Nån annan får svara på din frågan.

PS jag slutade att vara inte på bikes forum för att dom inte har nån fungerande diktator (moderator) som såg till att alla frågor bara upprepades. Så om nån diktator (moderator :rolleyes: ) Tycker att jag inte ska skriva deta får ni väll ta bort mitt svar. Men inga :machinegu moppar på SH.

Jag vet mycket väll var sökmotorn finns, dock finns där inga vettiga trådar och ryz går på banna och är inte eu moppe eller vanlig moppe för den delen heller. Och ingen har sagt att den skulle var en mc. Mongo.

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu
Kom inte hit o spamma ner SH. Gå tillbaka till bike istället.

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
mmm moppepojkar hör hemma på bike.se...
själv så gav ja upp den sidan för ett tag sedan då någon sa åt mej att trycka in en gurka i avgasröret för att få mer effekt :kocko

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Macke.. skrev:
mmm moppepojkar hör hemma på bike.se...
själv så gav ja upp den sidan för ett tag sedan då någon sa åt mej att trycka in en gurka i avgasröret för att få mer effekt :kocko

har bara läst några skit inlägg där men du tror inte det fanns en viss ironi i det :3freak

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
KTM 640 sm
Ohh, vilka mesar ni är, att ni orkar? "moppefucko!" "använd sökfunktionen!"
Har ni inte haft moppe själv eller? Det är väl där hojintresset börjar... Iaf. för mig och alla mina polare, det är där man lär sig alla grunderna och att mekka osv.
O det med att man ska använda sökfunktionen, vafan, då kunde man lika bra , när någon skriver en tråd, svara "Sök på www.google.se , idiot" ...

Istället för att bara skita i att ämnet kanske tagits upp en gång för 2 år sedan, så kan man kanske svara så gott man kan på frågan eller skita i det o inte skriva ngt alls? Känns som många här försöker vara små minipoliser faktiskt..

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
mp_87 skrev:
Har ni inte haft moppe själv eller? Det är väl där hojintresset börjar... Iaf. för mig och alla mina polare, det är där man lär sig alla grunderna och att mekka osv.
O det med att man ska använda sökfunktionen, vafan, då kunde man lika bra , när någon skriver en tråd, svara "Sök på www.google.se , idiot" ...

Istället för att bara skita i att ämnet kanske tagits upp en gång för 2 år sedan, så kan man kanske svara så gott man kan på frågan eller skita i det o inte skriva ngt alls? Känns som många här försöker vara små minipoliser faktiskt..

håller med :tummenupp

ps. pallade inte själv skriva när jag va här innan

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
RS "Alex" skrev:
har bara läst några skit inlägg där men du tror inte det fanns en viss ironi i det :3freak
jo men endå va fan ställer man en seriös fråga om sin rave och får ett sånt svar så :kocko

Macke..

Socialt Handikappad
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Aprlia Rs125 -94
mp_87 skrev:

Ja du har rätt. Nästan alla har ju vare moppefucko nån gång :rolleyes:
och det är inge fel med det :3freak

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Macke.. skrev:
Ja du har rätt. Nästan alla har ju vare moppefucko nån gång :rolleyes:
och det är inge fel med det :3freak

Finns vissa som fortfarande är det trots sina 125:eek:r och R1:eek:r.

Och så vill jag att alla människor som säger: SÖK! Moppefucko, bla bla ska läsa detta: Alla ämnen har nästan tagits upp här, eller hur? Men vafan, om alla hade slutat göra nya trådar hade det varit dött på forumet här, eller hur? Man kan inte förlita sig på gamla trådar heller. Grabben hade rätt i att starta en tråd, för att det finns ju annat nytt folk som har Miton nu, och de kan ge sina åsikter. Ju mer åsikter, desto lättare att välja.

Bara det jag ville få sagt, inget illa.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...