Kurz låter ju inte så förtroendeingivande tyvärroscar skrev:Ja då får vi två Svennar med till det tyska och engelska GP´t! Cajback och Mårtensson kommer ha nr 23 och 26 och kör på varsin Kurz Yamaha!
Fy FAAAAAAN vad fätt!
Jag ska iaf ta mig till Donington, någon som ska med?![]()
![]()
LOTTAK skrev:Kurz låter ju inte så förtroendeingivande tyvärr![]()
oFFkeFF skrev:Hmm, undrars om man kan skrapa fram pengar och åka till donington![]()
Goodstuff skrev:Fast de borde nog köra SS600 för att få en chans i ett stort team. :rolleyes
Chris Ash skrev:Japp, det är framtidens väg in i GP, tvåtakt funkar inte.
Fast han har aldrig kört SS600.Jonte VSB R-T skrev:Hayden
Goodstuff skrev:Fast han har aldrig kört SS600.
Ett citat från James Ellisson som ju kör WCM från senaste Motorcycle Racer: " People were saying to me that MotoGP teams scout people in 600s or SBK but they don´t. "
Det är inte sådär satans dyrt att flyga tilll London o ta tåg resten av vägen. Kolla här www.ryanair.com och www.acprailnet.com/britrail. Enkel resa 1500 pix.oFFkeFF skrev:Hoppas de tar med sina egna cyklar. Ska de köra under kurz flagg är det väl enklast att bara flytta över kåporna.
Dock ska det bli jäkligt kul att se dem bägge där i år.
Hmm, undrars om man kan skrapa fram pengar och åka till donington![]()
Swedie skrev:Jobbigt att närmare MotoGP-tävlingar krockar med egna tävlingar!!
Är det någon GP i närheten av Sverige (i europa iaf) som inte går ihop med svensk SM-tävling?
Om vi ska vara allvarliga så kommer inte tvåtakt finnas kvar inom en hyfsat snar framtid men vi lever i nuet. I detta nu är helt klart de som kör 125R/250R i en betydligt bättre sits för att få köra i VM. Men det kan ju vara skönt att vara störst på hemmaplan istället för att mäta sig mot de främsta i världen. Det beror väl på vad man har för mål med sitt tävlande men de som har talang borde köra internationellt eftersom motståndet är tuffare där.sandstream skrev:Och att tvåtakt är framtiden vet vi ju alla![]()
Lite Magnus Uggla över det hela: Stor i Sverige, okänd i övriga världen.Goodstuff skrev:Om vi ska vara allvarliga så kommer inte tvåtakt finnas kvar inom en hyfsat snar framtid men vi lever i nuet. I detta nu är helt klart de som kör 125R/250R i en betydligt bättre sits för att få köra i VM. Men det kan ju vara skönt att vara störst på hemmaplan istället för att mäta sig mot de främsta i världen. Det beror väl på vad man har för mål med sitt tävlande men de som har talang borde köra internationellt eftersom motståndet är tuffare där.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |