Campus Växjö

Akinari

Aki
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2009, Yamaha R6
Halloj halloj.

Har sett en del schyssta hojar bla. kawasaki z750, Honda VTR, Yamaha R1 årsmodell 2009, någon svart Fireblade osv. köra förbi här på campus i Växjö och undrar hur ni förvarar era hojar. Är ni inte rädda för att studenterna ska välta era hojar?

Jag rycker till och springer till fönstrena så fort jag hör er köra förbi på campus :yoparty gillar mc-ljudet ;) :tummenupp

sparat ihop 55 000:- än så länge och snart blir det nog z750:n.

Rock on! :banana, stanna till vid Stallvägen så kommer jag att glo :p

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
Cykelförråden är ett bra alternativ, många av förråden är bara halvfulla så då har man gott om plats.

Körde hit min från Halmstad idag för att bidra med lite gött ljud på campuset :tummenupp

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
Bor du inte på campuset? I såfall kan det bli knivigt. Men kolla med hyresbostäder om det går att ordna en nyckel till valfritt förråd. Som det är nu så är det lägenhetsnyckeln som öppnar förrådet på det område man bor.

Bor du på Stallvägen inne på campus så finns det garanterat cykelförråd din lägenhetsnyckel går till. Var på stallvägen bor du?

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Skivbromslås och kapell duger.

Och nej, det välts inga hojar. Dessutom sover jag med utsikt över hojen och öppet fönster.

Fler hojar på campus! :rock

Akinari

Aki
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2009, Yamaha R6
Jag bor på stallvägen 32. Ska köpa hoj snart. Kawa z750 blir det nog. Men kan jag som bor på stallvägen 32 fixa nyckel till slottsstadenförråden? Jag har Stubor som hyresvärd. Vet inte vad slottstaden har för hyresvärd.

Skönt iaf att höra att det går att ställa ut hojen även på campus. Snart blir vi en till ;) :tummenupp

Last edited:

Nicke_E

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2004
Hoj
CBR 1000 RR -04
Jag bor på stallvägen 32. Ska köpa hoj snart. Kawa z750 blir det nog. Men kan jag som bor på stallvägen 32 fixa nyckel till slottsstadenförråden? Jag har Stubor som hyresvärd. Vet inte vad slottstaden har för hyresvärd.

Skönt iaf att höra att det går att ställa ut hojen även på campus. Snart blir vi en till ;) :tummenupp

Det är hyresbostäder i växjö som äger slottstaden. Den mattsvarta firebladen är min den står utanför min dörr tills hyresvärden säger nått annat.

Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Det är hyresbostäder i växjö som äger slottstaden. Den mattsvarta firebladen är min den står utanför min dörr tills hyresvärden säger nått annat.

Ack, trodde det var min blade han sett punda runt ute på campus ibland!!!
Seså..leta upp Kronobergstråden (långt ner i forumsdelen) och häng med på lite körningar... :tummenupp

//KaliZ

Akinari

Aki
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2009, Yamaha R6

Fireblade? :rock Tror jag såg dig stå med någon vid de vita husen. Sjukt snygg om det var den med en massa kolfiber. :Bugar

Posta era mc's! Vill se pics :)

Nilssson_

#17 R600
Gick med
9 Feb 2009
Hoj
Bmw S1000rr
Tjena !
Har faktiskt funderat över detta med att ställa hojen på vettigt ställe på campus..
Jag pluggar inte där, men mina bröder gör och man vill ju klart köra hoj upp när man ska hälsa på ! :yoparty
Är cykel förråden okey att ställa den i..? tänker på att många inte är speciellt rädda om sina cyklar så då struntar dom nog också i om där står en hoj i vägen när dom ska in och ut med sitt skit...

olofma

Medlem
Gick med
7 May 2006
Hoj
CBR600 F4
img48354992a4613.jpg

CBR´en är min. Ninjan finns också på campuset, tillhör en klasspolare.
Jag får se till att kolla Kronoberg tråden och hänga med på en runda :tummenupp

Akinari

Aki
Gick med
28 Mar 2009
Hoj
2009, Yamaha R6
Kronobergtråd? Hehe, ska jag nog kika in när jag skaffat min hoj. :) tror jag sett någon er6a puttra förbi också. R1an och firebladen är dock de snyggaste jag sett :) hur fasen har ni råd? Studenter lever ju på nudlar och sprit, inte hojar, eller? :)

Tricku

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2007
Hoj
Mt07-15
Jo Andrei man måste ju bo på campus bara för att köra förbi;) uteslut allt annat:)

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Stallvägen genom Campus är ju en del av Teleborg Ring, så precis som föregående talare sa så behöver man ju inte bo där för att köra där. :)
Jag har dock inte varit skyldig till några förbipasseringar än så länge men blir det förhoppningsvis framöver.

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Vad sägs om att göra detta till en samåkningstråd?

Är det soligt och jag är ledig så är jag troligtvis med på en runda!

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition
Vad sägs om att göra detta till en samåkningstråd?

Är det soligt och jag är ledig så är jag troligtvis med på en runda!

Vad sägs om att använda den redan existerande samåkningstråden i Kronobergs-forumet? :)

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Mjo... Men den tråden var ganska seg sist jag testade.

Nåja, vi kör där istället då.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag har också bott på Stallvägen 32 men då hade jag ingen hoj med mig. När jag flyttade till Stallvägen 13 hade jag med mig den ibland och kunde enkelt parkera den i ett cykelskjul. Vad jag vet var det ingen som klagade och jag var heller inte ensam med hojen i skjulet.

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
Jag ska ev. börja läsa till hösten! Om det nu blir så får hojen stå på gatan..
Du har inte sett en vit fireblade köra förbi ute på teleborg?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA