Carlbarks i kumla?

jennapenna

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
ER6f-08
Har tittat på deras hemsida, vilken jag tycker ör skitdålig och ger noll info om va de har för typ av kläder och skydd osv. Någon som vet vad de har? Har upptäckt att jag kan köpa ett Halvarssons ryggskydd som jag kan fästa i min Jofamajacka och de står som återförsäljare, men jag hittar som sagt ingen info där.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Du bor ju bara någon mil ifrån en besök, jag tyckte de hade rätt stort sortiment iaf av tillbehör.:tummenupp

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
För att ligga mitt ute i ingenstans så har de ett rätt stort sortiment av både cyklar samt tillbehör. Har bara positiva erfarenheter av dem. Och som föregående påpekade, du bor ju i princip vid dem...

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
de har en hel del, jag och maken har köpt alla våra grejer där från hjälm till hela ställ, han i skinn i nått märke lindstrands/jofama/halvarsson och jag i allväder rukka mm.
Bra pris fick jag tex när jag köpte helt ställ + hjälm. mycket bra service! :tummenupp

De har det mest där från hojar till ställ mm, fan bor du 1mil ifrån? jag bor 5mil ifrån och varit där flera gånger och jag har bara haft mckort sen juli -09 :D

åååk dit för bövölen :yoparty

Last edited:

jennapenna

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
ER6f-08
Jag skaaaa:tummenupp

de har en hel del, jag och maken har köpt alla våra grejer där från hjälm till hela ställ, han i skinn i nått märke lindstrands/jofama/halvarsson och jag i allväder rukka mm.
Bra pris fick jag tex när jag köpte helt ställ + hjälm. mycket bra service! :tummenupp

De har det mest där från hojar till ställ mm, fan bor du 1mil ifrån? jag bor 5mil ifrån och varit där flera gånger och jag har bara haft mckort sen juli -09 :D

åååk dit för bövölen :yoparty

Pennybridge

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2009
Hoj
-93 Yamaha FZR
Har en hel del, både när det gäller kläder och cyklar. Är en mc-handlare som är mer inriktad på service och utbud än prispress. Lamt utbud med hjälmar tycker jag dock. (med andra ord, i princip allt går att hitta billigare.) Men servicen är kanon och personalen jag haft att göra med har varit genomgående bra.

HULT!

Styrfart MC STHLM
Gick med
9 Aug 2007
Hoj
Gixxer 600 K8
Handlade min hoj där, bara positivt. Trevligt bemötande och bra service.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...