Hondajunkie
Stoned
En tråd för modellspecifika diskussioner rörande "nya" Hornet
Har också en fråga.. Tankväska som passar bra. Nån som har? Köpt var? Pris?
Köpte Biltemas, bara för att den var så billig. Fungerar bra antar jag, fast jag tycker den är mest ivägen... kanske inte väskans fel iofs
Hej,
Jag har en blå Hornet från 07 och funderar på om jag ska sätta dit ett slipon men vet inte vad jag ska välja. Kan ni rekommendera något?
Vill få den att låta lite roligare sen är det ju ett plus om man får lite mera effekt också!
Nybliven hornet-ägare från malmö. Tycker väl hojen e helt ok men jag gick ner i kubikantal från 750 till 600 o det känns i början av varvskalan. Tänkte dra på semester med den i sommar med mina nyinköpta packväskor från biltema . Någon som hade tyckt det hade varit ball o haka på o göra en mc-semester med sin hornet så hojta till.
Tack för tipset! E väl bara o sätta nånn skyddsfilm eller liknande så ska det väl funka. Väskorna tycker jag i övrigt verkar helt ok o löjligt billiga.Jag körde en långresa med biltemas packväskor och de lyckades slita bort lite lack på sidopanelerna bak. Så ett tips är att skydda panelerna med lite tejp eller nåt.
Så en lite relaterad sak, någon som har tips på vad man ska göra med ett par sidopaneler med lite bortskrapad lack precis där panelerna är som bredast? Finns bättringfärg till silverpanelerna?
Stolt ägare av en blå hornet -07...
Tog mitt kort i dag!
Stolt ägare av en blå hornet -07...
Tog mitt kort i dag!
Någon som tagit bort katalysatorn än?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati