Om det nu blir en riktig, liten, sporthoj (snarare än pendlarmopparna i helkåpa det brukar vara när det ska klämmas fram en ny liten sporthoj) så kan den ju vara helt fantastiskt skoj att spaka runt på en bana.
Men det går ju skam på torra land när den nya CBR250RR INTE är en radfyra på 250cc som viner som en GP-racer.
Det ser med tanke på hur högt styret sitter som om det blir mer ser ut som än går som.Om det nu blir en riktig, liten, sporthoj (snarare än pendlarmopparna i helkåpa det brukar vara när det ska klämmas fram en ny liten sporthoj) så kan den ju vara helt fantastiskt skoj att spaka runt på en bana.
Men det går ju skam på torra land när den nya CBR250RR INTE är en radfyra på 250cc som viner som en GP-racer.
det ser med tanke på hur högt styret sitter som om det blir mer ser ut som än går som.
Det ser med tanke på hur högt styret sitter som om det blir mer ser ut som än går som.
Det ser med tanke på hur högt styret sitter som om det blir mer ser ut som än går som.
Usch för Singel ok fram S:
Håller med dig Ulvhamne!
Rad 4 250cc hade varit något!
Det vertikala avståndet mellan sits och styre...alltså. Det är liksom inte likadant som på t.ex min 848:a. Men med obligatorisk brasklapp för bildvinkel så................... Va!?
Det vertikala avståndet mellan sits och styre...alltså. Det är liksom inte likadant som på t.ex min 848:a. Men med obligatorisk brasklapp för bildvinkel så...
Med lite tur så har jag fel. Jag skulle nog överväga att köpa en 4-cyl 250 på säg 50 hästar som väger...120-130 kg.
Not sent from an I-Thing!
Jag är inte förvånad...jag förstår inte ens själv vad jag tror att jag menade...Jag var mest förvirrad och kunde inte läsa ditt inlägg hur jag än försökte. Första biten gick bra tills följande:
"Det ser med tanke på hur högt styret sitter som om det blir mer ser ut som än går som."
Vilket påminde mig om:
“Has Anyone Really Been Far Even as Decided to Use Even Go Want to do Look More Like?”
Jag är inte förvånad...jag förstår inte ens själv vad jag tror att jag menade...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|