Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag vet inte vem på KTM (Kiska?) det är som har en fetisch på de där höga tankarna, men jag klarar inte av utseendet på denna eller SuperDuke.
Superduke är snygg på ett brutalt sätt. Det här... ser ut so någon på HD hörde av sig till en kinesisk leksakstillverkare för att sporta till sina egna hojar. Nästan lika illa som Katana-studien som dök upp för ett par dagar sedan. Det märks att legender som Massimo Tamburini tyvärr gått ur tiden.
En del blir aldrig nöjda.
En lite påminnelse bara...
Kan ju hälsa alla som klagar på konceptet att ni inte behöver vara oroliga över att Brembos kolfiberbromsar kommer på produktionshojen. De blir vanliga skivor och Brembo ok sen
Jag är ganska neutral över designen. Visst, den är långt ifrån vacker, men o andra sidan är inte KTM Duke vacker heller. Cool, ja till viss del, men inte genomgående cool.
Snygg, ja till en viss del, men med några konstiga designelement. Fast å andra sidan är t.ex. BMW S1000RR inte så värst snygg heller om man ser till alla detaljerna.
Jag hoppas dock att CF Moto får ordning på kvalitet och återförsäljarnätverk. Samt att de blir en hojtillverkare att räkna med framöver. För visst behöver vi en till "ny" stor tillverkare.
Har ju gått omkull allt för många märken sista åren.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|