martensson
Ny medlem
Tjenare! Är lite sugen på en Ch Wsm 125:a, och undrar hur dom går och ifall de är lätta att komma upp på bakan med ? Mvh Martensson
Tjenare! Är lite sugen på en Ch Wsm 125:a, och undrar hur dom går och ifall de är lätta att komma upp på bakan med ? Mvh Martensson
men va fett sök mannen... men få upp den på bakan har någon kille här bevisat en gång för oss alla att det går mkt fin film har han fått till så det är möjligt om du har känsla
Som sagt, det finns inga strypningar å¨4-taktare och trimma kostar mycket om du ska få ut någon effekt.
Vill du va snabb köp 2-takt vill du ha transport medel och köra max 100 +/- 10 km/h köp 4-takt.
Hoppas Rosen är klar med Den stora stickyn snart.
Men är det något att ha om man bara vill glida runt och kanske upp på bakan någon gång?
Och snälla svara inte "Köp en 2-t" , för det räcker inte in ekonomi till.... :'(
Pratar vi beg elller nytt?
Ifall du köper fyrtakt o tänkt dig att busa så tröttnar du snabbt, det går ju att köra på bakan med wsm men är nog jobbigt att få upp den skulle jag tro . Köpte min 2-takts qvarna för 13500 + motardhjul 7000 = En billig BUS maskin
en ktm exc ska inte vara några problems då det finns ett kitt för det. andra crossar är bara onödigt. om inte din ekonomi räcker till ska du verkligen inte köpa någon sån.. köp istället en DT tex, finns allt från 5k upp till ~40k... dessutom är väl inte ch ett billigt alternativ om du letar 4t?
Hmm, jag vill inte ha någon gammal mc. Sen har jag ca 20k i min moppe, sen har jag lite till, men jag får se, vill ha nått som går upp på bakan, är snygg och så
då är du ju lite mer än halvvägs!3042593Hmm, jag vill inte ha någon gammal mc. Sen har jag ca 20k i min moppe, sen har jag lite till, men jag får se, vill ha nått som går upp på bakan, är snygg och så
3047563jaa ch är väl ett bra alternativ, går lite slött kanske =P
say whaat?3047957jodå det gjorde du men du kunde tryckt lite bättre i svängarna men tycker ch är bra till det priset bra kvalite och så dessutom kan man ha roligt och få det till att gå undan med en 4t 125:a orginal med, fråga de som kört med mig
Du skulle må då.3047536då är du ju lite mer än halvvägs!
eller så köper du min för 34 och sparar därmed 4lök, som du kan trimma den för
Vadå?3048097Du skulle må då.
Men som sagt jag tycker CH:n verkar najs, erfekt att busa med ju, den tål behandlingen. Sen att den inte är så snabb kan kompenseras till viss del om du är duktig på att köra, man behöver inte ligga och pressa 24/7...
Till och med jag hade kunnat pressa bättre, det var faktisk några av de större hojarna där bak som bromsade... otroligt nog.3048095say whaat?
Hur faen skulle jag kunna tryckt på bättre i svängarna när jag hade Teddy, Tobbe och andra framför mig?
Sen var jag ju tvungen att vänta in er hela tiden ju! Nån bakom er som tappade hela tiden? Speciellt runt den första "riktiga" pausen, när dte va supersmala vägar..
Service?!?!?!3048102Vadå?
Det är ett utmärkt pris, med tanke på vad han sparar iom. alla service-kostnader!
Ja! det är det jag menar!3048107Till och med jag hade kunnat pressa bättre, det var faktisk några av de större hojarna där bak som bromsade... otroligt nog.
Men kaxa inte med Oscarssonmoto, när vi är ute och kör hänger han av mig ganska rejält i kurvorna, fotpinneskrap och allt möjlig.
Service?!?!?!
Är det inte en 4-t 125:a?
Service?!?!?!
Är det inte en 4-t 125:a?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |