Ch Wsm 125

martensson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Rieju Smx
Tjenare! Är lite sugen på en Ch Wsm 125:a, och undrar hur dom går och ifall de är lätta att komma upp på bakan med :D? Mvh Martensson

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Tjenare! Är lite sugen på en Ch Wsm 125:a, och undrar hur dom går och ifall de är lätta att komma upp på bakan med :D? Mvh Martensson

men va fett sök mannen... men få upp den på bakan har någon kille här bevisat en gång för oss alla att det går mkt fin film har han fått till:tummenupp så det är möjligt om du har känsla ;)

martensson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Rieju Smx
men va fett sök mannen... men få upp den på bakan har någon kille här bevisat en gång för oss alla att det går mkt fin film har han fått till:tummenupp så det är möjligt om du har känsla ;)

"men va fett sök mannen"? Menar du att jag ska söka :p?
Hehe, men så det är inga problem att få upp den på bakan om man kör den "orginal" :D?

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Som sagt, det finns inga strypningar å¨4-taktare och trimma kostar mycket om du ska få ut någon effekt.

Vill du va snabb köp 2-takt vill du ha transport medel och köra max 100 +/- 10 km/h köp 4-takt.

Hoppas Rosen är klar med Den stora stickyn snart.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Som sagt, det finns inga strypningar å¨4-taktare och trimma kostar mycket om du ska få ut någon effekt.

Vill du va snabb köp 2-takt vill du ha transport medel och köra max 100 +/- 10 km/h köp 4-takt.

Hoppas Rosen är klar med Den stora stickyn snart.

håller på men jag har fortfarande en sjuk dygnsrytm :zpy

martensson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Rieju Smx
Men är det något att ha om man bara vill glida runt och kanske upp på bakan någon gång?

Och snälla svara inte "Köp en 2-t" :D , för det räcker inte in ekonomi till.... :'(

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Men är det något att ha om man bara vill glida runt och kanske upp på bakan någon gång?

Och snälla svara inte "Köp en 2-t" :D , för det räcker inte in ekonomi till.... :'(

Pratar vi beg elller nytt?

Ifall du köper fyrtakt o tänkt dig att busa så tröttnar du snabbt, det går ju att köra på bakan med wsm men är nog jobbigt att få upp den skulle jag tro:tummenupp . Köpte min 2-takts qvarna för 13500 + motardhjul 7000 = En billig BUS maskin:yoparty

martensson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Rieju Smx
Pratar vi beg elller nytt?

Ifall du köper fyrtakt o tänkt dig att busa så tröttnar du snabbt, det går ju att köra på bakan med wsm men är nog jobbigt att få upp den skulle jag tro:tummenupp . Köpte min 2-takts qvarna för 13500 + motardhjul 7000 = En billig BUS maskin:yoparty

Hehe, okey. Men jag vill ha nyare maskin, jag antar att den va lite äldre pga priset. Men jag pallar inte med så himla mycket mecka :p. Men är det inte svårt att regga in 2t "crossar" ?

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
en ktm exc ska inte vara några problems då det finns ett kitt för det. andra crossar är bara onödigt. om inte din ekonomi räcker till ska du verkligen inte köpa någon sån.. köp istället en DT tex, finns allt från 5k upp till ~40k... dessutom är väl inte ch ett billigt alternativ om du letar 4t?

martensson

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
Rieju Smx
en ktm exc ska inte vara några problems då det finns ett kitt för det. andra crossar är bara onödigt. om inte din ekonomi räcker till ska du verkligen inte köpa någon sån.. köp istället en DT tex, finns allt från 5k upp till ~40k... dessutom är väl inte ch ett billigt alternativ om du letar 4t?

Hmm, jag vill inte ha någon gammal mc. Sen har jag ca 20k i min moppe, sen har jag lite till, men jag får se, vill ha nått som går upp på bakan, är snygg och så :D

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
3042593 Hmm, jag vill inte ha någon gammal mc. Sen har jag ca 20k i min moppe, sen har jag lite till, men jag får se, vill ha nått som går upp på bakan, är snygg och så :D
då är du ju lite mer än halvvägs!;)

eller så köper du min för 34 och sparar därmed 4lök, som du kan trimma den för;):rolleyes:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3047563 jaa ch är väl ett bra alternativ, går lite slött kanske =P
:6surkart

nu ska du inte vara sån!
Jag hängde ju på ganska bra på NDR eller hur?;)

(förutom på sista rakan i motvinden när kay blåste ifrån i 200?;):rolleyes:)

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
jodå det gjorde du men du kunde tryckt lite bättre i svängarna :tungan men tycker ch är bra till det priset bra kvalite och så dessutom kan man ha roligt och få det till att gå undan med en 4t 125:a orginal med, fråga de som kört med mig :tungan

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3047957 jodå det gjorde du men du kunde tryckt lite bättre i svängarna :tungan men tycker ch är bra till det priset bra kvalite och så dessutom kan man ha roligt och få det till att gå undan med en 4t 125:a orginal med, fråga de som kört med mig :tungan
say whaat?

Hur faen skulle jag kunna tryckt på bättre i svängarna när jag hade Teddy, Tobbe och andra framför mig?:gnissla

Sen var jag ju tvungen att vänta in er hela tiden ju! Nån bakom er som tappade hela tiden? Speciellt runt den första "riktiga" pausen, när dte va supersmala vägar..;)

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3047536 då är du ju lite mer än halvvägs!;)

eller så köper du min för 34 och sparar därmed 4lök, som du kan trimma den för;):rolleyes:
Du skulle må då. :hihi

Men som sagt jag tycker CH:n verkar najs, erfekt att busa med ju, den tål behandlingen. :tummenupp Sen att den inte är så snabb kan kompenseras till viss del om du är duktig på att köra, man behöver inte ligga och pressa 24/7...

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3048097 Du skulle må då. :hihi

Men som sagt jag tycker CH:n verkar najs, erfekt att busa med ju, den tål behandlingen. :tummenupp Sen att den inte är så snabb kan kompenseras till viss del om du är duktig på att köra, man behöver inte ligga och pressa 24/7...
Vadå?;)
Det är ett utmärkt pris, med tanke på vad han sparar iom. alla service-kostnader!:mattias

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Hoj
Kawa 636 -03
3048095 say whaat?

Hur faen skulle jag kunna tryckt på bättre i svängarna när jag hade Teddy, Tobbe och andra framför mig?:gnissla

Sen var jag ju tvungen att vänta in er hela tiden ju! Nån bakom er som tappade hela tiden? Speciellt runt den första "riktiga" pausen, när dte va supersmala vägar..;)
Till och med jag hade kunnat pressa bättre, det var faktisk några av de större hojarna där bak som bromsade... otroligt nog. :D

Men kaxa inte med Oscarssonmoto, när vi är ute och kör hänger han av mig ganska rejält i kurvorna, fotpinneskrap och allt möjlig. :hihi

3048102 Vadå?;)
Det är ett utmärkt pris, med tanke på vad han sparar iom. alla service-kostnader!:mattias
Service?!?!?!

Är det inte en 4-t 125:a? ;)

Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
3048107 Till och med jag hade kunnat pressa bättre, det var faktisk några av de större hojarna där bak som bromsade... otroligt nog. :D

Men kaxa inte med Oscarssonmoto, när vi är ute och kör hänger han av mig ganska rejält i kurvorna, fotpinneskrap och allt möjlig. :hihi

Service?!?!?!

Ja! det är det jag menar!

Att inte fan hamnade vi efter i kurvorna?

Jasså!:) de va som attan! !:)

eller ? ni snackar varadero nu va?

Service?!?!?!

haha, mjo;)

Men det bryr sig inte knastarna på Din hoj om väl?

Nejdå, dessutom så lämnar man in hojen på 300mil service, och dem gör "400mils servicen" som inte ens finns:gnissla

SVINdyra är dem dessutom:(

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar