Tjohej
Idag va jag och blåa faran ute och testade hur bra mc kläderna funka
(Mc kläder å mc kläder hehe
Allväders byxor med skydd i, mjuka mc stövlar, crosshjälm, cross handskar, cross väst med rygg platta)
Vi gled nog ca 50meter? och lämnade långa fina märken i asfalten.
Jag åkte om en personbil och fick ett fint vobbel på hojen, jag försökte hejda det men det vart bara värre och värre.
Nästa sekund ligger jag på marken och glider, tittandes på hojen som glider framför.
Gled över på fel körbana och slog i stenkanten lite, inget allvarligt.
Känns bra att jag inte skadade någon annan i min glidtur.
Hojen stannade presis framför ett övergångs ställ, tur att det inte va mycket folk ute där just då.
Ställde mig upp direkt när jag slutat glida och tackade bilisten som sprang fram för att kolla läget.
Det visade sig att herrn va polis men han va inte i tjänst just då.
Han satt presis och försökte övertala sin tjej att ta hojkort så kommer jag glidandes på asfalten framför dom haha, ber om ursäkt för den :/
Hon lär ju inte vara så taggad på det just nu.
Vill tacka allihopa som hjälpte till att plocka upp resterna från hojen och skitstort tack till Supermoppe som hämtade sin pickis och körde hem mig och min hoj
Kollade bara lite snabbt på hojen och den ser inte allt för illa därann, ska undersöka den lite mera i morgon.
Hoppas det går fort att fixa, jag vill ju ut och åka.
Bilder kommer nog snart, nu minns jag inte namnet på han som tog korten men han finns här på sporthoj iaf.
Vart även ett par kort tagna med mobil kameror.
Kör försiktigt, nu vet jag iallafall hur jäkla långt man kan glida
Ännu en gång, tack för all hjälp.
Nu är det dags för sängen
Bye
Idag va jag och blåa faran ute och testade hur bra mc kläderna funka
(Mc kläder å mc kläder hehe
Allväders byxor med skydd i, mjuka mc stövlar, crosshjälm, cross handskar, cross väst med rygg platta)
Vi gled nog ca 50meter? och lämnade långa fina märken i asfalten.
Jag åkte om en personbil och fick ett fint vobbel på hojen, jag försökte hejda det men det vart bara värre och värre.
Nästa sekund ligger jag på marken och glider, tittandes på hojen som glider framför.
Gled över på fel körbana och slog i stenkanten lite, inget allvarligt.
Känns bra att jag inte skadade någon annan i min glidtur.
Hojen stannade presis framför ett övergångs ställ, tur att det inte va mycket folk ute där just då.
Ställde mig upp direkt när jag slutat glida och tackade bilisten som sprang fram för att kolla läget.
Det visade sig att herrn va polis men han va inte i tjänst just då.
Han satt presis och försökte övertala sin tjej att ta hojkort så kommer jag glidandes på asfalten framför dom haha, ber om ursäkt för den :/
Hon lär ju inte vara så taggad på det just nu.
Vill tacka allihopa som hjälpte till att plocka upp resterna från hojen och skitstort tack till Supermoppe som hämtade sin pickis och körde hem mig och min hoj
Kollade bara lite snabbt på hojen och den ser inte allt för illa därann, ska undersöka den lite mera i morgon.
Hoppas det går fort att fixa, jag vill ju ut och åka.
Bilder kommer nog snart, nu minns jag inte namnet på han som tog korten men han finns här på sporthoj iaf.
Vart även ett par kort tagna med mobil kameror.
Kör försiktigt, nu vet jag iallafall hur jäkla långt man kan glida
Ännu en gång, tack för all hjälp.
Nu är det dags för sängen
Bye