Challe provar hållbarhet på mc kläder

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
Trist med vurpan men tur att det gick bra............................

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Skönt att det gick bra med dig, kläder köper man nytt, och hojen kan man laga :tummenupp När såntdär händer är man glad att man har riktiga skydd på sig, å inte finåker i shorts å t-shirt :brinnerup

Hahaa klockren konversation med ambulansnissen, me like :D

Sjuksköterska frågade mig igår natt vilket datum det var för att kolla om jag var klar i knoppen (jo tjena, de va länge sen man var de :D ) Jag svarade fel, men hon höll med mig, och tyckte jag svarat rätt.. Strax därefter kom jag på att jag svarat fel, och sa det till henne, då skämdes hon lite :tuttar

Laga hojen och pået igen ba :yoparty

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Haha

Japp, jag är riktigt glad att jag hade just dom skydden jag hade på mig då.
Tror jag hade gjort mig mera illa i allväders jackan, inget riktigt ryggskydd i den och armbågs skydden sitter fladdrigt.

Ska försöka få ordning på hojen så snabbt som möjligt, vill ju åka nu när det är såhär fint ute :D
Får se om jag försöker sälja den när den är fixad, hade den ute på annons nu innan crashen.
Suktar efter en ktm 625:a eller dylikt :yoparty

Hoppas du får en ny hoj snart JD

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Haha

Japp, jag är riktigt glad att jag hade just dom skydden jag hade på mig då.
Tror jag hade gjort mig mera illa i allväders jackan, inget riktigt ryggskydd i den och armbågs skydden sitter fladdrigt.

Ska försöka få ordning på hojen så snabbt som möjligt, vill ju åka nu när det är såhär fint ute :D
Får se om jag försöker sälja den när den är fixad, hade den ute på annons nu innan crashen.
Suktar efter en ktm 625:a eller dylikt :yoparty

Hoppas du får en ny hoj snart JD

Jaa bra skydd är riktigt viktigt..

KTM:erna verkar riktigt kul, och verkar hålla bra kvalité med, bara att tjöpa! Hoppas det inte är så stora skador på din hoj..

Mm hoppas verkligen det går undan med FB, vill inte sitta hela sommaren utan hoj, då dör jag haha börjar redan få abstinens i finvädret när man är utan knarr :huvet

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jaa bra skydd är riktigt viktigt..

KTM:erna verkar riktigt kul, och verkar hålla bra kvalité med, bara att tjöpa! Hoppas det inte är så stora skador på din hoj..

Mm hoppas verkligen det går undan med FB, vill inte sitta hela sommaren utan hoj, då dör jag haha börjar redan få abstinens i finvädret när man är utan knarr :huvet

Köp en billig under tiden..en Yamaha dunderarsle är ju snart till salu i Köping:tummenupp Hör med Chorizon:tummenupp

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Köp en billig under tiden..en Yamaha dunderarsle är ju snart till salu i Köping:tummenupp Hör med Chorizon:tummenupp

Mjaa nåt sånt vore ju kanske en lösning det med.. är ju surt att vara utan hoj mitt i bästa sommaren..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år