chenna sporthoj.com

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
Hej på er alla. Tänkte bara slänga in en liten presentation av mig själv, har funderat på det länge nu, och känner mig som en dålig människa ifall jag inte gör det, har jag kommit fram till :tungan
Eftersom jag hängt runt på SH till och från i ett halvår och uppslukats av stämningen här utan att jag haft någon hoj, så har det inte blivit mycket inlägg från min sida. Mest mesiga saker som inte spelar roll och sånt. Men nu när jag köpt hoj (även att jag inte är mer sporthojåkare än förut) så ska ni få höra alla mina kraftiga politiska ställningstaganden som alla så länge har väntat på... NOT. :)
Namnet är Tomas, och jag bor i Västervik, en ganska liten stad ca 30 mil söder om huvudstan. Jag tar hojkort så fort jag får tid, eftersom vägverket ställde in min uppkörning på sista datumet när jag troget satt och väntade på körskolan klockan halv sju på morgonen... det var tio minusgrader... Surt sa räven, eftersom jag fick vänta i typ ett halvår extra.

Hursomhelst så ser jag fram emot en mycket (fortsatt) rolig tid här bland forumen. Välkomna mig om ni vill, känns som jag blivit varmt mottagen redan, och jag förstår hur jobbigt det kan vara att svara "Välkommen" på alla nya medlemmars inlägg.

Mvh Tomas!

MikkE

Guest
willkommen!

jag har själv inte hoj, men intresset brinner för det ändå.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Passa dig för GSXR1100R, bara. Han är desperat och kommer att försöka tafsa på dig.
Jag, däremot, är snäll.

Annicka

Den som inte kan har inte försökt!
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
En egen kinamoto.
Man måste väl inte ha en hoj för att vara intresserad.
Jag har varken hoj eller körkort, visserligen håller jag på med b kortet, men jag är fruktansvärt intresserad av både bilar och hojar iallafall :)

/Annicka

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...