chiptrim passat 1,8

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
:tummenupp Hej! har just köpt en passat 1,8 05:a som jag sitter och väntar på att få hem:) ,den gick helt ok men 150 hk är ju inte så himla mycket så funderar på att shiptrimma den när jag ändå är i gång,så frågan är finns det någon firma i närheten tex karslkoga karlstad eller örebro som kan detta och sen vilket chip är bra? det finns ju lite att välja på.
Så jag frågar den allvetande massan i sh för råd,kan just inget om chip eller passat heller för den delen,märkesbyte så alla tips mottages tacksamt
/robin:)

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Fast det jobbiga är att då måste han byta motor till en diesel först :D

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Ring till the one and only, Dahlbäck Racing, iofs i dalarna, men å andra sidan är han kungen på VAG-bilar! Få totar ihop en Golf IV med över 800hk i tex ;) Har du bara deg så är det inga probs att få ut 5-600hk ur den, men för nån tusing så är 200-vallen inga problem att klå :tummenupp

tr3ge

Medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 600 F-sport -01
PPC från BSR finns i flera olika steg, från 196 hk och 7900 degklumpar, till 222 hk för 22lök.. då ingår montering av annat avgasrör och fullfödes filter å annat smått å gott http://sv.bsr.se/products/t453/

Annars så har du Itsfun.nu också. där har du 194 hk från 4900 kr mont och klart..

Dahlbäck racing kostar inte en tusing som hoztic säger, utan 5300 för 195 hk till 4250 för 232hk. Persoligen skulle jag valt BSR, dom har vart i branchen länge och är välmeriterad

You go girl :)

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
PPC från BSR finns i flera olika steg, från 196 hk och 7900 degklumpar, till 222 hk för 22lök.. då ingår montering av annat avgasrör och fullfödes filter å annat smått å gott http://sv.bsr.se/products/t453/

Annars så har du Itsfun.nu också. där har du 194 hk från 4900 kr mont och klart..

Dahlbäck racing kostar inte en tusing som hoztic säger, utan 5300 för 195 hk till 4250 för 232hk. Persoligen skulle jag valt BSR, dom har vart i branchen länge och är välmeriterad

You go girl :)
ok låter ju bra det där,tack för tipsen,you go girl? är inte tjej om du trodde det?:tummenupp

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..

Vi har det där 222hk-kitet på våran passat och det funkar fint.
Goa toner ur systemet är det också :tummenupp

Jag rekommenderar BSR, de har hög kvalitet på sina grejer.

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...