Chrilles framfälg insamling

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vår allas rejsingguru har ingen extra framfälg till Killer Sukan, Chrille bär ansvaret att så många har tagit licens i år, talanglösa gatåkare slåss om att få tävla.

Chrille jobbar som så många andra hårt för RR tillväxt i Sverige, han förtjänar därför en gratis framfälg till sin Gixxer 750, jag lägger gladeligen 100 spänn i potten, Chrille pm:ar/lägger upp sitt kontonummer när han är redo att mottaga sin välförtjänta belöning, om någon kan ruska fram en fälg så är det kanon, pengarna kommer nu att välla in.

1. GSXR1100R 100:-
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Smickrande som satiken men det blir lite fel va?? Däremot vore det himskans fint om någon slipad jäkel kunde hjälpa mig hitta en. De som dyker upp kommer bara parvis till riktigt svåra pris.

Ett enda napp på hela året och de fanns i Sthlm när jag samtidigt var luspank. Pengar finns faktisk men tillgången suger hästeb-lle

Nu ska jag sitta här och vara generad….

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Ja vafan!

Om Chrille skulle behöva deg till en framfälg eller whatever så är jag med och sponsrar. Den mannen är i hög grad skyldig till att mitt intresse för RR har återuppväckts. Jag blev mucho inspirerad av hans artiklar om hur man kommer igång inom RR som jag läste om och om igen i vintras.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Smickrande som satiken men det blir lite fel va?? Däremot vore det himskans fint om någon slipad jäkel kunde hjälpa mig hitta en. De som dyker upp kommer bara parvis till riktigt svåra pris.

Ett enda napp på hela året och de fanns i Sthlm när jag samtidigt var luspank. Pengar finns faktisk men tillgången suger hästeb-lle

Nu ska jag sitta här och vara generad….

Om vi hjälper dig att hitta en fälg så kan du väl ta emot den som en födelsedags present, sluta va så kvinnlig nu roffa åt dig allt du kan ;)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Eftersom jag redan gett förslag till pudelrockaren så nöjer jag mej med det... :rolleyes:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nr:18 skrev:
Eftersom jag redan gett förslag till pudelrockaren så nöjer jag mej med det... :rolleyes:
Han med flätan kanske vill kunna skylla på avsaknad av framfälg istället för talanglöshet som vi gör :D

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Ska den j*veln ha ekonomisk hjälp?

Det är han som med sin utmaning till Stor Debutant förra året dragit in mig i tävlingsträsket med ekonomisk misär och 12 skilsmässor som följd.

Desutom har han fuljobbat i Norge hela vintern, snickrat oljeplattformar på dagarna och klämt rom ur stinna löjor på nätterna. Netto i fickan ca 68 000 norska kr. Per fjortondedag.

Att han sen bränner pengar på OffSpringskivor, lyxplastgolv till depåtältet, fete-extra-allt-fete-igen-lyx-van och DUBBEL UPPSÄTTNING PERSONLIG UTRUSTNING, är f*n inte vårt fel.

Jag behöver väl inte fortsätta och skriva ordet lyxlack?
Behöver jag det? VA?

Usch!

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Re: Re: Chrilles framfälg insamling

2. Snabbe_jag 100:- (För den meken du får tag på för hans skull)
3. Xenomorf 200:- (Den mannen är lätt värd den struntsumman)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Re: Chrilles framfälg insamling
Bara ett litet inlägg, visst krävs det TVÅ fälgar... Eller är det bara jag som missuppfattat det hela. :confused: Men när vi köpte extra fälgar till Lilltösen så köpte vi två...Räknas då detta som lyx?! Klart att Storebror ska ha samma lyx :tummenupp

2. Snabbe_jag 100:- (För den meken du får tag på för hans skull)
3. Åsa 100:-
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Åsa skrev:
Re: Chrilles framfälg insamling
Bara ett litet inlägg, visst krävs det TVÅ fälgar... Eller är det bara jag som missuppfattat det hela. :confused: Men när vi köpte extra fälgar till Lilltösen så köpte vi två...Räknas då detta som lyx?! Klart att Storebror ska ha samma lyx :tummenupp

2. Snabbe_jag 100:-
4. Xenomorf 200:-
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Han har väl redan en i baken :D

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
2. Snabbe_jag 100:-
4. Xenomorf 200:-
5. Ravetrancer 300:-
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Försöker ni bjuda över varandra grabbar :D
Detta ser lovande ut Chrille :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skriver ju själv att det inte är degen som fattas utan fälgen. Med tanke på hans suspekta Norgevistelser så tror jag inte det ekar i plånkan - är norrbaggarna dumma nog att ta dit Chrille så betalar de säkert bra också. :hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nr:18 skrev:

Eftersom jag inte har tid att bygga om ljuddämpare så har jag naturligtvis tid att bygga om fälgar?!? Eftersom jag inte accepterar något fulmek på hojen eftersom jag skruvar så illa med stress i kroppen så är det bara "bolt on" som gäller. Inga flyttade distanser el dyl.

Problemet med Gixxerfälgarna är två:
- det finns få till salu vilket gör priset löjligt högt
- överskottet av bakfälgar gör att dessa finns överallt men framfälgar är inte lösbart.

Nu har jag en bakfälg men vet någon var det finns en fram?? Komplett eller icke, även skev är intressant till rätt pris.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Vill folk göra riktig nytta så sätt in de i nu läget 800 kronorna på Radiohjälpens konto. Tror inte Chrille har ngt emot det, snarare tvärt om.

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Goodstuff skrev:
Vill folk göra riktig nytta så sätt in de i nu läget 800 kronorna på Radiohjälpens konto. Tror inte Chrille har ngt emot det, snarare tvärt om.

Ett bra förslag men som Chrille själv skriver så tar de löjligt mycket betalt för framfälgar till hans hoj och jag pröjsar gärna lite till Chrille plus att jag betalar till Tjernobyl barnen plus ett fadderbarn...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Snabbe_jag skrev:
Ett bra förslag men som Chrille själv skriver så tar de löjligt mycket betalt för framfälgar till hans hoj och jag pröjsar gärna lite till Chrille plus att jag betalar till Tjernobyl barnen plus ett fadderbarn...

Jag var bara ute för att "provocera" lite eftersom vi sitter här med små lyxproblem och ska samla in pengar till den ena leksaken efter den andra när det finns ställen där pengarna verkligen gör nytta. Jag sponsrade tex Chrille med biljetter till SRF men det var gratis för mig med. Självklart får folk göra vad de vill med sina pengar och det är ju kanon att du gör de saker du skrivit om!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...