Chrilles framfälg insamling

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vår allas rejsingguru har ingen extra framfälg till Killer Sukan, Chrille bär ansvaret att så många har tagit licens i år, talanglösa gatåkare slåss om att få tävla.

Chrille jobbar som så många andra hårt för RR tillväxt i Sverige, han förtjänar därför en gratis framfälg till sin Gixxer 750, jag lägger gladeligen 100 spänn i potten, Chrille pm:ar/lägger upp sitt kontonummer när han är redo att mottaga sin välförtjänta belöning, om någon kan ruska fram en fälg så är det kanon, pengarna kommer nu att välla in.

1. GSXR1100R 100:-
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Smickrande som satiken men det blir lite fel va?? Däremot vore det himskans fint om någon slipad jäkel kunde hjälpa mig hitta en. De som dyker upp kommer bara parvis till riktigt svåra pris.

Ett enda napp på hela året och de fanns i Sthlm när jag samtidigt var luspank. Pengar finns faktisk men tillgången suger hästeb-lle

Nu ska jag sitta här och vara generad….

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Ja vafan!

Om Chrille skulle behöva deg till en framfälg eller whatever så är jag med och sponsrar. Den mannen är i hög grad skyldig till att mitt intresse för RR har återuppväckts. Jag blev mucho inspirerad av hans artiklar om hur man kommer igång inom RR som jag läste om och om igen i vintras.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Smickrande som satiken men det blir lite fel va?? Däremot vore det himskans fint om någon slipad jäkel kunde hjälpa mig hitta en. De som dyker upp kommer bara parvis till riktigt svåra pris.

Ett enda napp på hela året och de fanns i Sthlm när jag samtidigt var luspank. Pengar finns faktisk men tillgången suger hästeb-lle

Nu ska jag sitta här och vara generad….