ComHem - skogsturken

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hörde jag rätt!?

Säger en av tanterna i ComHemreklamen -"Vem vare, vem vare som kasta?"

Haha, fan va roligt om dom citerar skogsturken... :hihi

Ja.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

Du har förmodligen sett reklamen som driver med alla "viral-videos" på tuben.

Kände du bara igen skogsturken av dom kan du inte ha hängt mycket i OT på sporthoj....

Du har förmodligen sett reklamen som driver med alla "viral-videos" på tuben.

Kände du bara igen skogsturken av dom kan du inte ha hängt mycket i OT på sporthoj....

Bah, nu ska du inte vara sån. Jag kände faktisk igen flera men var lite upptagen med att surfa SH och reflekterade inte över nåt mer. Sen började jag ju garva en hel del när jag hörde henne citera skogsturken.

Här är skogsturken för er som inte hänger med:

[YOUTUBE-ID]xgL3lvgcDo0[/YOUTUBE-ID]

Jag hörde det också, då var det så alltså,,,,,,,,,,, höll på att sätta mackan i halsen.

Skulle kunna skaffa comhem bara för att de driver med den där stackaren, fast det är ett skitbolag

Jag skulle gärna skaka hand och bjuda den personen som filma, på en bira för hans bravad att filma och lägga ut det i cyberrymden så att hela världen kan ta del av det.
Skönt att filmen aldrig verkar glömmas bort oxå, så skogsturken får skämmas riktigt länge! :)

Kan man inte starta en ny gren inom freesbeegolf? Att det går ut på samma sak som i filmen alltså...

Men vem är skogsturken egentligen och vad gör han idag? På något konstigt sätt är man intresserad.

Men vem är skogsturken egentligen och vad gör han idag? På något konstigt sätt är man intresserad.

Det var väl någon här som gick på samma skola som skogsturken, en skola där han mest fördrev tiden med att spela flipper tydligen?

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick