Covid-19 viktig information!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag tror inte kräftan stod i konjunktion med kaffesumpen. Nästa förutsägelse blir nog bättre.
Å fan. är astrologi inblandat, då behöver vi en ung lesbisk tjej med näsring och flerfärgat hår för att förklara vad som händer.
Eventuellt går det att fixa med kristaller, och hon vet precis vilka...

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Ja sitt du och gör Sodukos av alla möjliga datum, men nu har det passerat och ingenting speciellt hände då?
Det händer något speciellt varje dag... bara för att du inte uppmärksamt detta faktum betyder inte så är fallet.. för ex: Det sker nya upptäckter inom läkarvetenskapen, forskning etc etc.

Kanske lite mer "jordnära ting": att bli förälder för första gången.. eller som min underbara fantastiska äkta hälft Fatima som för första gången i sitt liv hur snöflingor känns när hon var i Sverige första gången var VÄLDIGT speciellt!!

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det händer något speciellt varje dag... bara för att du inte uppmärksamt detta faktum betyder inte så är fallet.. för ex: Det sker nya upptäckter inom läkarvetenskapen, forskning etc etc.

Kanske lite mer "jordnära ting": att bli förälder för första gången.. eller som min underbara fantastiska äkta hälft Fatima som för första gången i sitt liv hur snöflingor känns när hon var i Sverige första gången var VÄLDIGT speciellt!!

Jag har lite svårt att koppla det till något speciellt datum enligt numerologi som har att göra i Covid19 tråden?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är inte mitt problem...
Så du erkänner att ditt kryptiska numerologi experiment med ett datum tidigare i tråden inte hade någonsomhelst betydelse för tråden?

Annars kan du ju påvisa vilken betydelsefull händelse som inträffade den 23 augusti och bevisa att din numerologi fungerar

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Så du erkänner att ditt kryptiska numerologi experiment med ett datum tidigare i tråden inte hade någonsomhelst betydelse för tråden?

Annars kan du ju påvisa vilken betydelsefull händelse som inträffade den 23 augusti och bevisa att din numerologi fungerar
Tack för din åsikt men det ändrar inget saken ifråga!

Som sagt: "Det är ditt problem..."

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
Alla normala människor vet ju att numerologi är bluff, men du gick all in och förlorade...
Definiera ordet "normal"... Och vilka "alla" du frågat syftar på.?? Det är "bara" sisådär lite drygt 7,5 miljard människor på jorden..

Last edited:

Sir Kurtock

Bild på käringa
Gick med
7 Feb 2007
Hoj
CBX -80, CB1300F -03
N = 14
O = 15
G = 7

1 4 1 5 7 => (1+4) (1+5) (6+1) => (1+4+1) (1+5)(6) => 666

Nu vet jag.
Vad är det du vet?
Var kommer den tredje ettan ifrån.? Och siffran 6? Och vart tog siffran sju vägen?

Det enda som är rätt är bokstav nummer i alfabetet.
Och oavsett om man separerar/adderar är svaret 9.
Ett kraftlöst försök...

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag tror vi haft länk i tråden till Dr Campbell där han diskuterar överdödligheten nu när vi borde ha en underdödlighet till följd av att många av de svagaste borde ha dött under pandemins period av överdödlighet.

Så här ser det ut i Sverige just nu. Jag har inte räknat men rent statistiskt sett ser det ut att fortfarande ligga inom standardavvikelsen. Bara det inte fortsätter uppåt.

28 dagars glidande medelvärde.

Bifogat

• mort_2022_8sep.png
    mort_2022_8sep.png
    44.3 KB · Visningar: 15

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag tror vi haft länk i tråden till Dr Campbell där han diskuterar överdödligheten nu när vi borde ha en underdödlighet till följd av att många av de svagaste borde ha dött under pandemins period av överdödlighet.

Så här ser det ut i Sverige just nu. Jag har inte räknat men rent statistiskt sett ser det ut att fortfarande ligga inom standardavvikelsen. Bara det inte fortsätter uppåt.

28 dagars glidande medelvärde.
Vad innebär de olika färgerna på graferna?

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vad innebär de olika färgerna på graferna?

Oj, vad konstigt det blev. Jag märkte inget själv utan tog
bara för givet att legenderna skulle förklara allt men rutan var ju för liten så det mesta av förklaringarna var ju inte med.

2015-2019 är alltså dödligheten i genomsnitt under dessa fem sista år före pandemin.
2021 är dödligheten förra året och där är det bortklippt en ganska hög dödlighet i början av året.
2022 är så långt vi har statistik för innevarande år.

Bara ren rådata, och 21 dagars medelvärde. Ingen kompensering för eftersläpning är gjord.

mort_2022_8sep_c.png

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Jag har hittat kopplingen! Hänger ihop med första inlägget! :tummenupp

View attachment 475626
1663077188284.png
Men 666 kubik kan du väl inte prata bort? :va

Varför skulle jag göra det?

Men men... Låt oss "leka" med talet 666... innan vi börjar vill jag klargöra att siffran 6 är ofullkomlig.

Inom viss/a sammanhang säger man "de ofullkomligas tal".

Det är den enda siffra från 1-9 du kan vända och få det till 9 eller till 6.

Då börjar vi: 6+6+6=18
1+8=9

9+9+9=27
2+7=9

Fortsätter och gör nummerlogi av 23 Augusti
2+3=5
5+8=13
13+5=18
1+8=9 (Ofullkomlig)...
Skrev tidigare inlägg att 23 Augusti har inget med nummerlogi att göra... Sant eller falskt.?

Men du måste väl ändå hålla med om att det gick Djävligt fort, nästan utav Helvete, för mer än 50 år sedan. Och det med gatdäck. :7peta

It wasn't until 1969 however that the tyre received its true calling. Fitted to the Triumph 650cc T120 in the 1969 750cc Production TT - a bike ridden by Welshman Malcom Uphill, it recorded the first production lap over 100mph wining at a record 99.99mph. It was also the first time a road legal tyre had been timed around the TT course at over a ton. Renamed the K81 TT100 Roadmaster, it flew off the shelves and legend was born.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin