CP-lördag!!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!

Måste skriiiiiiiiiiiiiika satans fan #&%¤#/&%#¤/#¤/&#¤(/...........

Gick ner till Mazdan och ser att man haft inbrott i den. De hade snott stereon o slutseget. Alla 32 CDskivor hade de lämnat kvar. De lämnade bilen med öppen motorhuv, baklucka o krossade rutor.
Hade för många mc-grejjor i garaget o tänkte att bilen skulle ju ändå bort idag så den kunde ju stå ute tills dess.
Fan.

Stort slgsmål i min lägenhet igår vilket resulterade i att mina möbler blev till flisor och tavlor krossades. Glas o trä överallt.
Jag blev sparkad i huvet och har stor&fin läpp just nu. Min ena knoge har väl trillat ur handen för jag kan inte känna den.

Mitt glasbord jag har i storarummet är det fina sprickor i OCH VÄRST AV ALLT JÄVLA SKIT ÄR ATT DE STULIT MIN RAKAPPARAT!!!!!!!!! :kocko :mad: :huvet

Tydligen så hade hyresvärden ringt till polisen för efter jag slängt ut idioten som började slåss så såg jag hur det såg ut o sen jagade vi honom för han skulle ha mer pryl. Man kommer inte hem till folk o börjar slåss. Det kan man ta utanför.
Precis innan vi fick tag på honom var majjabussen bakom oss o jag ville inte bli tagen av pappa blå så jag sprang åt ett annat håll o "klarade" mig undan dem.
De grep min kompis o tog in honom o när jag kom runt hörnan till min port stod det 4 radiobilar :tungan och hundpatrullen jagade han som hade börjat slåss här. Jag fick inte klappa vovven :mattias

En av polisen kände igen mig o jag såg ju att det var han som gav mig böter uppe på McDonlads förra sommaren då jag råkade garva honom rakt upp i ansiktet så jag kunde ju inte hålla mig igår igen :D haha, fast jag slingrade mig genom att byta samtalsämne :hihi

När jag gick upp från parkeringen såg jag dessutom att min ytterdörr har ju lossnat i gångjärnen och fästet är helt spräckt. Det är min dörr med hål i om ni undrar....
Får sova med Herr Wesson under kudden nu ju :D

Imorgon ska jag slåss med försäkringsbolagen.

Bara skit :( men jag kom iväg till discot o fick hånglat och dansat mig svettig :banana

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Vad folk hittar på för galenskaper.... :kocko Nu vet jag ju inte VAD ni bråkade om, men brutalt och galet gick det iallafall...

Hoppas det löser sig med försäkringsbolagen... :tummenupp

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Fan va jobbigt..
Hade också förfest igår..gick dock betydligt lugnare till!
Hoppas det löser sig med f-bolaget!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Trist när skit händer. Fick inbrott i bilen när den stod utanför skolan förra veckan. Eller inbrott o inbrott, de tog ingenting de jävla amatörerna för stereon är omöjlig att få loss.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Mavve, du kanske ta o bli munk o leva ett hälsosamt liv.

Nu vet du vad du har att se fram emot när vi bjuder ner dig jag o Galning :rofl :rofl

:fyllisar

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Voine. Inte konstigt att hyresvärden ringer polisen... Stort slagsmål - var det nån som bröt sig in eller nån du bjöd in ? Dörrar lossnar inte av sig själv...

Skickliga människor har mindre otur. Du är inte skicklig. Lyd swedie - bli munk.

Mavve skrev:
Stort slgsmål i min lägenhet igår...

Tydligen så hade hyresvärden ringt till polisen...

När jag gick upp från parkeringen såg jag dessutom att min ytterdörr har ju lossnat...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pejo skrev:
Voine. Inte konstigt att hyresvärden ringer polisen... Stort slagsmål - var det nån som bröt sig in eller nån du bjöd in ? Dörrar lossnar inte av sig själv...

Skickliga människor har mindre otur. Du är inte skicklig. Lyd swedie - bli munk.

Jag e skicklig. Kunde legat på sjukhuset nu. :tungan

Vi satt först ett glatt litet gäng o kolla worlds strongest man eller va d va. O sen ringde någons bror o sa att han hade tradit o undra om han kunde komma så jag sa visst, en till duger.
Han tog med sig sin tjej o 2 andra tjejer.
Han trodde att allt o alla stötte på hans tjej(som var 30+) och min kompis kunde inte ta att han kom fram till honom o hotfullt undra om han stött på hans tjej o sen blev det nog storbråk.

Jag o Galning gick emellan men det var inte helt lätt för de var ju klart större än oss hähä. Vi trillade runt överallt och slutligen in i ytterdörren där den tydligen lossnade o sprack.
Jag har stor lägenhet(95kvm) o vi ramlade runt nästan överallt o raserade alla tavlor o sånt. Mina Signerade Top Gun-bilder pajjades :(

Till slut slängde jag ut honom.

Tydligen var han känd av polisen sen lååångt tillbaka o hyresvärden har tröttnat på att polisen är här varje vecka nu. Hoppas han åker ut. fattar inte att man kan bete sig hur som helst och sen dessutom få bo kvar????? :kocko
Hade jag prylat min granne varje fredag för att jag och resten av världen hatar honom så hade ju JAG blivit vräkt :va

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...