Kronen
Medlem
ja, Jag stegrade över idag igen. Det ända som gick va Bakskärmen. Men eftersom jag har beslutat mej om att sälja möget i vår nu istället så, ska jag fortsätta Hålla på med bakhjulskörningen. Kan just nu dra på bakan till 3 - 4ans växel (400 - 500M ) så det börjar bli nått iaf.
två punkter som skall göras.
1, Dra på sjuttspinnarna, sen dra dit några svettsloppor så dom inte åker upp igen.
2: Skiter i buren. Drar på ett avgassystemsskydd istället om det passar det jag har tänkt mig.
Det ända positiva med dagens crach var att Den lilla ramen som bakskärmen sitter på börjdes en aning uppåt, vilket gjorde att hojen ser lite fräsigare ut från sidan och bakifrån. Låter konstit men ni får se sen..
ska Beställa ny bakskärm på månda, men lackar inte möget fören till våren.
två punkter som skall göras.
1, Dra på sjuttspinnarna, sen dra dit några svettsloppor så dom inte åker upp igen.
2: Skiter i buren. Drar på ett avgassystemsskydd istället om det passar det jag har tänkt mig.
Det ända positiva med dagens crach var att Den lilla ramen som bakskärmen sitter på börjdes en aning uppåt, vilket gjorde att hojen ser lite fräsigare ut från sidan och bakifrån. Låter konstit men ni får se sen..
ska Beställa ny bakskärm på månda, men lackar inte möget fören till våren.
Bifogat
Last edited: