CRM med lågt pris?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Tja.

har spanat runt lite efter ny hoj och jag har kommit fram till att det skulle vara skoj att göra iordning en hoj på riktigt (inte halvfärdigt som min nuvarande hoj e), har även blivit sugen på en motard.

Har sett robes crm och den e frän som fan men jag vill som sagt göra nåt eget. CRMen verkar ju inte vara den vanligaste hojen men jag har ändå luskat ut att runt 15 brukar vara normalpris för en orginal CRM.

Har hittat en CRM- 91a som ligger ute för 12800. är de lågt lr är det nåt som är fel? jag har för mig att jag kollade på den när den precis hade kommit ut och då tror jag de stog att den var reggad på mer än 11 Kw. kan vara det men jag har bett om regnummret så jag kan kolla upp saken.

http://www.blocket.se/vi/11624222.htm?ca=15_s

vad tror ni kan vara orsaken till det låga priset? lr vet ni nån annan crm som är till salu som inte ligger på blocket?

Ha det bra. // Linus
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
2913297 Tja.

har spanat runt lite efter ny hoj och jag har kommit fram till att det skulle vara skoj att göra iordning en hoj på riktigt (inte halvfärdigt som min nuvarande hoj e), har även blivit sugen på en motard.

Har sett robes crm och den e frän som fan men jag vill som sagt göra nåt eget. CRMen verkar ju inte vara den vanligaste hojen men jag har ändå luskat ut att runt 15 brukar vara normalpris för en orginal CRM.

Har hittat en CRM- 91a som ligger ute för 12800. är de lågt lr är det nåt som är fel? jag har för mig att jag kollade på den när den precis hade kommit ut och då tror jag de stog att den var reggad på mer än 11 Kw. kan vara det men jag har bett om regnummret så jag kan kolla upp saken.

http://www.blocket.se/vi/11624222.htm?ca=15_s

vad tror ni kan vara orsaken till det låga priset? lr vet ni nån annan crm som är till salu som inte ligger på blocket?

Ha det bra. // Linus
Rådfråga Varaderoägarna, de är ena fenor på CRMer :rofl :lol :hihi
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
köpte min som va fräschare för 13000 mitt i sommarn så jätte billigt va det inte. Och den är nog den vanligaste offroaden tillsamans med dt.
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
2913614 köpte min som va fräschare för 13000 mitt i sommarn så jätte billigt va det inte. Och den är nog den vanligaste offroaden tillsamans med dt.
Nu beror det ju på hur du definerar vanlig men även om den är näst vanligast gör inte att den är speciellt vanlig. Detta är första gången på över 1 halvår det är såhär många på blocket. För det mesta ligger det 1 ute eller 0. Det är sällan det är många så jag skulle nog kalla crm:en lite halvovanlig iaf.
 

superpeppe

The one and only
Gick med
28 Sep 2006
Ort
karlshamn
Hoj
En orange, och det är inte ktm!
hje hej, jag har också funderat på den, har mailat lite med han o han säger att den går bra o nytt drivpaket.. men vet inte heller vrf den är så billig, pappa är lite skeptisk pågrund milantalet.. annars vet jag inte:S:p
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2914188 hje hej, jag har också funderat på den, har mailat lite med han o han säger att den går bra o nytt drivpaket.. men vet inte heller vrf den är så billig, pappa är lite skeptisk pågrund milantalet.. annars vet jag inte:S:p
min har gått något sånt, döm själv hehe
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
dedär med att den har gått långt... jag har inget emot att klyva motorn och renovera men jag har letat runt på varenda sida i reservdelsFAQen utan att hitta nåt annat än kolvar och packboxar (tror jag de va) på geiwiz. Har inte koll på vad man bör byta heller. om man klyver motorn och planerar att byta det mesta när man endå har den nere, vad skall man byta? och var kan man köpa detta?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2914258 dedär med att den har gått långt... jag har inget emot att klyva motorn och renovera men jag har letat runt på varenda sida i reservdelsFAQen utan att hitta nåt annat än kolvar och packboxar (tror jag de va) på geiwiz. Har inte koll på vad man bör byta heller. om man klyver motorn och planerar att byta det mesta när man endå har den nere, vad skall man byta? och var kan man köpa detta?
fråga lundgren (den andra inte jag..) han borde ha koll på det.
 

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Ort
Uppsala/ Sthlm
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Hos vilken Honda åf som helst! Öppna motorn, kolla skicket på delarna. Byt lager osv. Om du är osäker på vilka delar du ska byta så har nog alla Honda åf sprängskisser och vettiga mekaniker som kan ge tips.

Sammanfattning: Inga problem att få tag på delar!
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
vad kan en renovering med bytta lagar, backningar, packboxar och kolv kosta?

tack för tipsen dudes;)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top