Cs 1.6?

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Vad behövs för att köra Cs 1.6? Och är det nån vänlig själ som har detta och vill dela med sig till mig... :Bugar

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Inte helt 100% på det här men är det "steam" du tänker på? Då är det nån 300mb-fil du skall slanga ner och installera. Finns säkert nån här som kan berätta lite bättre än jag :rolleyes

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
Ja, jag hittade nån som hette steaminstall cs 1.6. Håller på att ladda ner den nu. Den som lever får se.....

Vuken

boujakka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
400 st
Man måste ha Steam för att spela CS i framtiden.

Nackdelen är att det är buggigt som fan ännu, funkar väldigt till och från.

Avvakta nåra veckor tills dom fått ordning på prylarna.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Har filen om du vill ha men kan erbjuda en nerladdningshastighet av max 45kb/sek om du har en bra lina och om det gick för långsamt när du laddade ner, annars leta efter annan sida.

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Funka fint för mig. Verkar stabilt, lite småbuggar kanske...

Skölden verkar ju lite för bra...

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Skulle kunna skriva en roman om detta... Har spelat cs sedan beta 4, det vill säga någonstans runt 2½ år.

Cs 1.3 var det enda jag var riktigt nöjd med, kunde acceptera 1.5
och nu när 1.6 släpptes ville jag bara lägga mig ner och gråta.

De smetiga texturerna och "skölden" har förstört det som fortfarande är världens mest spelade spel. Fortsätter att köra 1.5 så långt som det går, även majoriteten av klanerna fortsätter med 1.5.

Spelar själv i #X-itement @quakenet (irc)

Välkommna in =)

//Luzt

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Började lira spelet 1999... jäklars va länge man har varit igång me det spelet...

När kom den allra första verisionen ut egentligen??

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zxr 750 -92
Var med från början med beta1. Då hade colten zoomsikte och allt fungerade fint. :) Under årens lopp har de modifierat spelet ganska mycket, för det mesta till det bättre. Sen bestämde de sig för att göra det här j*vla 1.6 som förstör allting. Lite kul med nya vapen är det ju alltid men den är betongväggen till sköld som CT har skadar bara balansen :confused: , och det nya steamsystemet är ju kanske en bra idé men det funkar ju inte. Jag får vredesutbrott varje gång jag spelar 1.6, men det förutsätter ju självklart att man får igång skiten men eftersom det är så buggigt är det ju rena lotteriet. :mad:
Kommer att spela 1.5 så länge det bara går. :öl

goodfella

I´m above the law
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda
955i skrev:
Har filen om du vill ha men kan erbjuda en nerladdningshastighet av max 45kb/sek om du har en bra lina och om det gick för långsamt när du laddade ner, annars leta efter annan sida.

Tackar, men jag har lyckats ladda ner det nu och t.o.m fått igång det. Blev mycket besviken, 1.5 är fan så mycket bättre. :4skrika

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Vad är det ni tycker är så mkt sämre i 1.6:an ?

Kan hålla med om att skölden är lite.. tja för bra... och att steam kan vara lite slött.. men annat?

Själv tycker jag de är bra, de har ju gjort programet lite stabilare med att kunna gå ut i menyerna utan att de tar tre år o en massa krångel med ljud som försvinner o diverse...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Nu har jag installerat, men jag får inte fram nå servrar, fast jag tar refresh å allt. Vad gör jag för feeeeel?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy