Men men, förslag till byte av bana på den fasta cyclen är att byta train mot office. Vidare hade det varit kul om du kunde komplettera med lite andra banor som man kan rösta på, tex. iceworld, speeball så att man kan spela små snabba banor när det inte är så många inne.
Tänkte ochså på att timern kanske är lite lång, förslag att sänka den till 35 sec.
Ett sista förslag är att i server-infot (det man ser i consolen när man kopplar upp sej) skriva lite allmäna regler, tex. att man spelar under sina sh-nick, trevliga, goa å glada mm.
Jag tänkte lägga upp denna text som ett nytt ämne under datorcentralen. Det kommer antagligen både synpunkter och nya förslag.
ps. tack för att du har servern så att vi med inga liv kan göra nått på kvällarna. ds.
Detta var förslag som jag skickade till Tom. Då jag dock kom på att jag inte är allvetande , tänkte jag posta det här så att alla andra kan få tycka till å komma med förslag.
Happy hunting!
ps. det har sagts förut och tåls att säga igen, den som stöter på Tom ute är går direkt och innhandlar en så att han får vad han förtjänar för sitt slit med servern . ds.