cs på sh

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Om vi skall ha någon kontinuitet på detta får vi väl lägga upp en favvis. På vid 22 som vanligt?

Skall som vanligt köra med min nya strategi, döda först, sikta sedan!
 

Bifogat

  • de_aztec0006.jpg
    de_aztec0006.jpg
    47.1 KB · Visningar: 490

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
zxr 750 -92
Illa ska man behöva se den där varje gång man öppnar cs tråden. ;)

Någon borde skriva officiella sporthoj.com cs-regler för vad som gäller på cs-servern. Blir lättare att hålla kolla på vad folk sysslar med då. Dessutom borde någon göra mig till admin.
 

Lg

Yes its an STI....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
California, Santa Cruz, USA
Hoj
Honda CBR1000RR, YZ 450F 10, 133 Lucky, CRF450R 09, Subari WRX STI 07
vad står den servern på för lina? Körs de HL guard på den?


Visit Klan x-web!
#x-web @ qnet
klan.x-web.nu
(clayman äger)
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Jag har ett litet problem.

Jag lyckades avinstallera Halflife för ett tag sedan, det var inte meningen. När jag sedan lade in min halflifeversion 1.1.0.8 och försökte uppgradera den till 1.1.1.0 via hlupdate så säger den bara att alla filer är "up to date".
Är det någon där ute som vet var man kan hämta uppgraderingen från 1.1.0.8 till 1.1.1.0 vore jag tacksam.
(annars får inte jag spela med er :( )

gladh
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
gladh skrev:
Jag har ett litet problem.

Jag lyckades avinstallera Halflife för ett tag sedan, det var inte meningen. När jag sedan lade in min halflifeversion 1.1.0.8 och försökte uppgradera den till 1.1.1.0 via hlupdate så säger den bara att alla filer är "up to date".
Är det någon där ute som vet var man kan hämta uppgraderingen från 1.1.0.8 till 1.1.1.0 vore jag tacksam.
(annars får inte jag spela med er :( )

gladh

Hoppa den där uppgraderingsgojan. Installera en clean 1110 update, går inte det?
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
t-rex skrev:
Hoppa den där uppgraderingsgojan. Installera en clean 1110 update, går inte det?

Då är frågan om hur jag aktiverar min CD-key och var jag hittar det nummret på CD:n. Man har ju trots allt köpt det billigt och lagligt för att stödja producenter av bra spel.

gladh
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
gladh skrev:
Då är frågan om hur jag aktiverar min CD-key och var jag hittar det nummret på CD:n. Man har ju trots allt köpt det billigt och lagligt för att stödja producenter av bra spel.

gladh

Jojo, du använder ditt orginal. Men sedan laddar du ner 1110 uppgraderingen. Alltså inte från 1080 utan en som uppgraderar hela paketet. Är på 80 meg någonstans tror jag. Har den liggande om du vill ha den. Messenger kanske?
 

The Doctor

Äter Eldorado!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
zxr 750 -92
gladh skrev:
Då är frågan om hur jag aktiverar min CD-key och var jag hittar det nummret på CD:n. Man har ju trots allt köpt det billigt och lagligt för att stödja producenter av bra spel.

gladh

Cd-keyn brukar stå på instruktionsboken. Men den använder du ju bara när du installerar Half-life... sen behöver du ju inte bry dig om den.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
Hålle just nu på att laddar ner en patch på ca 76meg. Funkar inte den så kanske man kan börja sniffa på den filen du hade.

gladh
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ett spelforum skulle va bra att ha! Det skrivs ju mycket om CS och lite om GP500 och SBK2001 och sånt.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top