Åke
Bannad
Efter ett par veckors frånvaro på detta forum måste jag förtälja eder anledningen till min rubrik! Andra dagen för säsongen man e ute på sin "precious" så tänker man naturligtvis: Så, idag e andra ggn på mer än 6 månader jag gränslar min best så vi får nog värma upp lite mjukt! Jag kör ut från garageuppfarten o ut från mitt bostads område, ca 7-800 m från in/utfarten till mitt område ligger en rondell & av nån jubel idiotisk anledning finns det ett rödljus precis innan rondellen. Jag kör i lugnt tempo o följer t.o.m hastighets begränsningen o stannar till vid ljusen eftersom det blev rött. när jag står där så behöver jag klia mig på näsan o fäller upp visiret med ena handen o kliar med den andra, tittar upp på ljuset o det är fortfarande rött... PANG!!! Kutsen slår mig i svanken o jag gör nästan en bakåt kullerbytta ner på marken, jag tittar upp o där står en röd golf-jävel som har kört in i mig bakifrån, o inte så långsamt heller! Jag reser mig upp fort som fan o tittar in i golf-jäveln, där sitter en ful långhårig typ med slokhatt! Eftersom man har handskar med kolfiber på knogarna så börjar jag ganska lungt o sansat me att slå tre fina, lagom djupa bulor i motorhuven o kutar runt till förarsidan, o sliter ut människan som börjar vifta me något! I mitt blinda raseri har jag inte en tanke på att varken lyssna på vad han säger eller vad det är han viftar me! För att visa hur arg jag är sliter jag av mig hjälmen o slår en fet buckla i taket också... då ser jag vad idioten viftar me... en gris-bricka... ojojoj, tänkte jag o lugnar genast ner mig för att försöka lösa situationen på bästa sätt... BÄSTA SÄTT MY ASS!!!! VEM TROR NI FICK FÖR ALLT O DESSUTOM FÖRMODLIGEN FÅR STÅ FÖR SKADORNA PÅ SIN BÅGE SJÄLV + KANSKE EN DOM FÖR HOT MOT TJÄNSTEMAN O VÅLD MOT TJÄNSTEMAN???? GÖR ER SJÄLVA, ERA NÄRA O KÄRA O SVEA RIKE EN TJÄNST, SKJUT EN SNUT!!! O alla ni som på något sätt tycker att jag har gjort nåt fel, NI BEHÖVER INTE SVARA!!!