Fluxir skrev:ja köppte nyss nytt däck.. ja fick pröjsa 600:- för d... monterat å klart... så d va inte så farligt..
Mt65 ska vara hyffsade. Antagligen blir det sådana för mig.Nisse Järnet skrev:Gratis om man vinner dom
Man får väl ett chysst MT65 för runt 6-700? Fram iof.
Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+ prisvärda tycker jag.Out_Spinner skrev:Mt65 ska vara hyffsade. Antagligen blir det sådana för mig.
usch. Stoppies kan jag inte göra med min. Bromsarna tar aldelles för dåligt. Kanske är beläggen.Nisse Järnet skrev:Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+ prisvärda tycker jag.
Nisse Järnet skrev:Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+ prisvärda tycker jag.
Swedie skrev:Vänta ett tag... sporthoj.com kommer snart erbjuda däck till alla medlemmar för BRA priser!!!
Tjaa, bromsa lite...jucka till samtidigt som du bromsar mer och sen balansera Började inte för sakta heller som många gör. kör typ 50-60 till och börja med.olaking skrev:Jag försöker göra stoppies men utan resultat...nå tips...
De kan jag lova att de gör!Out_Spinner skrev:Jag får hoppas det går bättre med stålomspunnet och nya färska belägg
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|