Stolten
Team Starköl Racing
- Gick med
- 1 Sep 2004
Finns det någon avgift för att slänga däck? Låt säga att man har typ 200 st 
Och vart slänger man dom? Skroten?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rocky skrev:2292893Närmsta sjö eller skogsglänta brukar bli billigast.
Stolten skrev:2292905Inte när jag åker dit med en lastbil och dumpar 200 bildäck... Miljöbrott är hårt... Plus att jag inte vill förstöra naturen så mycket, OK om det var ett däck.. Men inte 200...
Cervantes skrev:2292910Du kan slänga dom på tippen tror jag.. Ang. avgift är det väl så att privatpersoner dumpar gratis och företag betalar... Blir kanske lite misstänksamt med en lastbil full med däck men har du några belägg för att det är privat så slipper du nog betala..
Cervantes skrev:2292910Du kan slänga dom på tippen tror jag.. Ang. avgift är det väl så att privatpersoner dumpar gratis och företag betalar... Blir kanske lite misstänksamt med en lastbil full med däck men har du några belägg för att det är privat så slipper du nog betala..
Man betalar väl en miljöavgift när man köper däcken? Har för mig det iaf...Stolten skrev:2292886Finns det någon avgift för att slänga däck? Låt säga att man har typ 200 st
Rikkard skrev:2292984Nepp tippen tar INTE emot dem. Man får vända sig till däck-försäljare!
slippy skrev:2293434Sprid ut resorna till tippen,
släng 1-2st däck i taget. Då lär ju ingen märka nånting och du slipper massa jobbiga frågor :smart
![]()
Cervantes skrev:2293402Är nog olika på olika tippar.. däckverkstäderna tar ju 20.- / däck så med 200 däck blir det ju en slant![]()
kommer du med en lastbil med 200 däck så räknas det nog som företag...Stolten skrev:2292886Finns det någon avgift för att slänga däck? Låt säga att man har typ 200 st
blizzer skrev:2293505kommer du med en lastbil med 200 däck så räknas det nog som företag...
exportera dom till baltikum istället om det finns lite mönster kvar![]()
Varför inte slänga ut en annons på Blocket ?Stolten skrev:2292886Finns det någon avgift för att slänga däck? Låt säga att man har typ 200 st
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning