Kör till Piffes MC o byt där, De e de billigaste jag vet ialla fall.
Lånar du din egen tråd?2875841Jag undrar också så jag lånar tråden lite.
Nån måste väl veta nån som kanske tar betalt "under bordet" eller så. Allt för att få det så billigt som möjligt.
Lånar du din egen tråd?
Jag har hört talas om en däckfirma vid Landernäs marmor tror jag det heter, iaf på Gunnesbo vid stora tippen.
Ska tydligen kränga av ett däck, på med nytt + balansering för 100 spänn, om du kommer med lösa hjul.
Japp, jag ska in och kolla läget senare idag kanske, får se hur det blir med det.2875876Polaren hade varit på jobbet och loggat in och jag hade inte bytt.
Men det låter ju bra med hundra spänn om det nu är så. Får kolla upp det.
jävla lotto om vem som ska få kränga på det iom att jag vill ha min fälg intakt utan repor.
Det kan du ju göra på din hoj då som är 11 år gammal, jag vill inte att min hoj som i princip är helt ny ska ha fullt med repor på fälgarna då det är kromat, dvs jävligt jobbigt att få snyggt igen.2875895Det är lätt att undvika repor med några bitar uppklippt slang. Men riktiga män gör inte saker repfritt, det ska gå fort, hårt och vårdslöst
Har du nån uppfattning om priser???
Piffes tar 200 för lös fälg och dubbelt om du kommer in med hojen per hjul..
Det sa dom till mig när jag byta där sist..
MEN dom satte däcket på fel håll!! så se till att kolla upp det när du hämtar hojen!!
Plocka av hjulet gör man själv, tar väl 3 minuter ungefär att få av det, 5 om bromsoket inte vill riktigt.2876795Ringde till Piffes idag, då skulle dem ha 200 om man kommer med fälgen i handen och 300 om man kom in med hela hojen.
Men är det som du säger att dem satte på döcket åt fel håll så verkar dem väl inte speciellt seriösa.
Hur mycket jobb är det att plocka bort däcket från hojen. Är helt novis med såna saker, bör man ge sig på det om man är helt grön eller ska man låta nån som gjort det förr göra det?
Ringde till Piffes idag, då skulle dem ha 200 om man kommer med fälgen i handen och 300 om man kom in med hela hojen.
Men är det som du säger att dem satte på döcket åt fel håll så verkar dem väl inte speciellt seriösa.
Hur mycket jobb är det att plocka bort däcket från hojen. Är helt novis med såna saker, bör man ge sig på det om man är helt grön eller ska man låta nån som gjort det förr göra det?
bakhjulet är inga problem alls även om du aldrig gjort det.. hur lätt som helst. SJälv har jag inget fram depåstöd så måste köra in hojen då :=((
Ska du inte byta nu så har jag ett framstöd du kan låna, tror det är rätt universal. Måste dock ha det nu men efter måndag kan du låna det..!
Annars plockar du bara bort båten och pallar upp under motorn så kan du plocka framhjulet.
Japp, jag ska in och kolla läget senare idag kanske, får se hur det blir med det.
Just nu vill jag bara ha hem mitt däck jag har beställt, jävla lotto om vem som ska få kränga på det iom att jag vill ha min fälg intakt utan repor.
Men de i Lund ska tydligen vara bra på det utan att repa fälgen har jag hört.
Nä jag orkade inte dra dit, men här är karta och namn på stället iaf.2878087Skulle bara höra med dig om du var där och om du vet vad stället heter nu?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |