Dämparinställningar, Performance Bike

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Är det någon som har tillgång till och kan skriva ner de dämparinställningar till GSXR-600 -01 som Performance Bike rekomenderar. De var med i ett nummer förra året (under våren, tror jag).

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
OM någon har samma för Gixxer 1000 så skulle jag bli kanonnöjd om han/hon kunde lägga upp dem eller maila mig dem!
Jag har en del PB tidningar men inte det nummret tyvärr!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Prova att göra din egen inställning i stället! Mycket bättre och inte speciellt svårt. Med nån annans inställning är risken stor att du får en cykel som blir jobbig att köra.

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -99 fighter *SÅLD*
Dr Gixxer skrev:
OM någon har samma för Gixxer 1000 så skulle jag bli kanonnöjd om han/hon kunde lägga upp dem eller maila mig dem!
Jag har en del PB tidningar men inte det nummret tyvärr!

jag har gsxr 1000 set-upen ge mej din mailadress så fixar jag det.. / smetarn

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nr:18 skrev:
Prova att göra din egen inställning i stället! Mycket bättre och inte speciellt svårt. Med nån annans inställning är risken stor att du får en cykel som blir jobbig att köra.
Jo, det har du rätt i men vi är alla barn i början. Jag tror att det är bra att ha en vettig utgångspunkt. Originalinställningarna passade mig (min körförmåga snarare) mycket bra. Med dem och PB:s inställningar tror jag det blir betydligt lättare att experimentera än om jag famlar mer eller mindre i blindo.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
smetarn skrev:
jag har gsxr 1000 set-upen ge mej din mailadress så fixar jag det.. / smetarn
Lägg upp dem här smetarn. Det finns säkert fler som är intresserade och det är bra om vi kan lägga upp ngn form av bibliotek här.

Dr Gixxer

Rövens Pågar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
n/a
Bingo skrev:
Jo, det har du rätt i men vi är alla barn i början. Jag tror att det är bra att ha en vettig utgångspunkt. Originalinställningarna passade mig (min körförmåga snarare) mycket bra. Med dem och PB:s inställningar tror jag det blir betydligt lättare att experimentera än om jag famlar mer eller mindre i blindo.

Jag håller med, är inte så haj på hur man ställer in fram och bak utan tänkte börja med att testa PB:s exempel för att kanske sedan ändralite själv, bara man inte ändrar det till det sämre!

Tack på förhand för Setupen Smetarn :tummenupp :tummenupp

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:
Lägg upp dem här smetarn. Det finns säkert fler som är intresserade och det är bra om vi kan lägga upp ngn form av bibliotek här.

ok provar om dom får plats

Bifogat

• gsxr1000_1.jpg
    gsxr1000_1.jpg
    120.8 KB · Visningar: 580

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gick ju fint fint det där..

Bifogat

• gsxr1000_2.jpg
    gsxr1000_2.jpg
    122 KB · Visningar: 567

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
har tl1000r set upen också.. gjorde susen på min tlr, men dom e för stora ,så är det nån som vill ha dom så är det bara slänga upp mail adressen

Häggen

Psb?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-00 TL1000r, -90 Gsx-r turbo, -07 crf 450, -00 hayabusa turbo
smetarn skrev:
har tl1000r set upen också.. gjorde susen på min tlr, men dom e för stora ,så är det nån som vill ha dom så är det bara slänga upp mail adressen

Tjenare!! jag skulle villa ha den om de går bra. Du kan mejla den på heggen@fuelmedia.org. Tack på för hand... :tummenupp

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
För er som inte läst den tidigare, så kan jag varmt rekomendera att köpa Performance Bikes, då de innehåller mycket av denna varan :bow

smetarn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Micke skrev:
Du råkar inte ha en set-up för R1 oxå?

ställde in min R1:a efter PB:s set -up ska bara se till och scanna in den.. ska försöka se till och styra upp det i morn , när man inte är på fyllan och villan.......

Micke

`-_-´
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 *Såld* Gixxer 1000 *Såld* XJ6n -10 *Såld*
smetarn skrev:
ställde in min R1:a efter PB:s set -up ska bara se till och scanna in den.. ska försöka se till och styra upp det i morn , när man inte är på fyllan och villan.......
Det låter fint, själv har man precis kommit hem efter en hård kväll... :1pajas

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...