Där satt den!

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
WEEEE! Va ute och körde lite bakhjul nyss, grejade 5:an första gången sittandes!! Testade igen upp på 2:an..brummm 3:an bruuuuummm 4:an bruuuuuummm 5:an bruuummm visst fan gick det nu också! :D :squid Nu är det 12:an som gäller, känns som den också sitter snart! :tummenupp Fan vill ut och köra mer...

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Nog för att jag brukar hävda att jag aldrig slangar för att det går fortare på två hjul än ett, men det är ju mest för att jag inte kan... Helt klart Respekt :bow för dig och de andra som kan!

// Wip

3699

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
KTM 690SMC
Såg dig på Bromma, vart grymt imponerad.. Bra jobbat. Vågar knappt tänka på vad du kommer att kunna göra en starkare hoj.. :tummenupp

Trek

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Ingen just nu
NisseJärnet, var du på bromma flygplats halkbana i onsdags och körde med din dt? Tyckte jag såg dig där.

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Faan Nisse du verkar ju grym på att slanga/stunta. :bow

Måste ju ut och åka lite med dig så man fattar hur man ska göra

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Danke schön :) Jupp, jag va på Bromma! Filmer kommer snart! :tummenupp Nä, nu ska jag nog ut och köra lite tror jag! 12:an SKA fan sitta snart! Humm....tror jag skippar att ens försöka på 6:an..hehe

Lartes: De e bara skrika till! :) Jag åker ut lite nu och då mest hela tiden :tummenupp

Ska fixa min frambroms också..sen blir det 180! :D

Last edited:

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Nisse Järnet skrev:
Lartes: De e bara skrika till! :) Jag åker ut lite nu och då mest hela tiden :tummenupp

Faan vad bra :fakta Har inte så många hojkamrater att åka med så jag åker nästan aldrig :(

Kanske kan kombineras med lite JetSki?? :bow

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lartes skrev:
Faan vad bra :fakta Har inte så många hojkamrater att åka med så jag åker nästan aldrig :(

Kanske kan kombineras med lite JetSki?? :bow
Ok, ja DT:n går ju inte så fort...men men :)
Hehe, kanske det :D Kanske ska ner till sjön och dra en repa ikväll. Synd bara att det finns så många griniga kärringar som kommer och klagar :( Dom ringer väl bengen snart..men men skit i det! :)
Ska ner och byta startprimer på 550:in nu, så man måste ju se att den funkar sen, eller hur? :) Brorsan och jag va nere och testade 300:an igårkväll btw, hade fixat lite med förgasare, vattenlås och soppfilter. Nu går den skitfint :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Va bara tvungen att slänga upp en bild på 300:an (inte jag som kör dock)

Bifogat

• jetski 1.jpg
    jetski 1.jpg
    43.4 KB · Visningar: 263

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Nisse, säg till när du fixat lite järnskrot så kommer jag ut till dig och så bygger vi ställning. Vi kan ju använda min ställning från KMXen som utgångspunkt typ. :tummenupp

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EBS skrev:
Nisse, säg till när du fixat lite järnskrot så kommer jag ut till dig och så bygger vi ställning. Vi kan ju använda min ställning från KMXen som utgångspunkt typ. :tummenupp
Yo! Svetsen ligger redan på garagegolvet :) Ska ut och leta lite skit idag. (fan, ja ska göra mycke idag!) Skulle vara bra :)

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Hmm...jag klarar bara 4:ans växel sittandes... himlar vad kass jag är... :fakta :rolleyes:

Vaddå femman sittandes? Är det svårare att sitta ned? Jag har aldrig vågat pröva något annat än att sitta...

180 på framhjulet... :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping