Du tänker nog på Castle Wolfenstein.mb skrev:Doom? Är inte det spelet från 90-talet som gick ut på att skjuta ner Hitler?
mb skrev:Doom? Är inte det spelet från 90-talet som gick ut på att skjuta ner Hitler?
Ja... så var detSkalman skrev:Nej, det var Wolfenstein 3D, föregångaren till Doom
mb skrev:Ja... så var det
Är dock för fredlig och icke-våldsam av mig för att digga den typen av spel
Att mutilera varandra känns mest motbjudande.
McFille skrev:OMG! E det apor eller människor som spelar?
Låter som en blandning mellan småflickor och livrädda schimpanser...e de seriösa tro? I så fall e det nårra riktiga
More skrev:Doom 3 suger. Fick ju ta bort det efter en liten stund, man andvänder ju ficklampan mer än vapnen för det är så jävla mörkt i hela spelet.
Nee Half Life 2 får vi hoppas blir bättre.
Jorrd skrev:Doom SKA vara mörkt, det är inget TeleTubbies spel! Du ska bli rädd, du ska inte veta vad som finns i mörkret. Du har två val: dra fram flashlighten och se vad som finns där eller dra vapnet och hoppas det inte dyker ut en fuling.
För mörkt? Helvetet är nog inget trevligt ställe och knappast ljust.
Half Life 2 blir säkert roligt men Doom är och förblir kult.
McFille skrev:Dags att byta ut 56 modemet kanske...
More skrev:A men det är inte att man blir rädd, det suger bara att ficklampan andvänds mer än skjutvapnen. A men tycker man om att gå runt med en ficklampan så ska man absolut testa Doom 3. Vill jag bli rädd så spelar jag Silet Hill 3 och inget annat.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |