Då har man köpt en sporthojj då...

rallmus

Ralle-Racing
Gick med
30 May 2008
Hoj
450 SMR -05
Tjena. Har presis köpt en yamaha R1a -99.:tummenupp Tyvär lite problem me den, men men.:huvet Har kört motard i ett par år o vill åka lite snabbare.

Iaf så heter ja Rasmus. Bor i strängnäs. 21 år.
Hoppas vi ses. :yoparty

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Honda CBR1000RA
Tja ba... de e bara o hålla kolla på strängnäsåkartråden om du vill med o åka med oss grabbar

MVH Dempen

rallmus

Ralle-Racing
Gick med
30 May 2008
Hoj
450 SMR -05
tyvär så ska ja jobba. men tar hojjen till sthlm. vet inte när ja slutar men de hoppas ja. själv då?

ja hittar inte strängnäsåkar tråden..

rallmus

Ralle-Racing
Gick med
30 May 2008
Hoj
450 SMR -05

Tackar, tackar:yoparty

Kolla i Träffar/Samåkning o sen leta efter strängnäsåkartråden lite längre ner

skickar en länk dit http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=113563

Sj vet ja inte riktigt hur de blir...

OK. Tack.. ja men de kommer nog va bra väder ett par dagar nu. så hojj blir de ju så fort man har tid.:tummenupp

Gött! kör hårt, å välkommen! :tummenupp

tackar så mycket..:tummenupp

Last edited:

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Grattis till en kul hoj! har precis bytt från motard till retta mé.. Missa inte R1/R6 tråden :tummenupp

Frontline

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Ingen
Kul, vad får du pröjsa i försäkring för en sådan? valde du mellan den och R6:an eller var R1:an självklar från början? tycker R1:an verkar så stor och klumpig men jag kanske har fel, har inte provsuttit den hehe

rallmus

Ralle-Racing
Gick med
30 May 2008
Hoj
450 SMR -05
Kul, vad får du pröjsa i försäkring för en sådan? valde du mellan den och R6:an eller var R1:an självklar från början? tycker R1:an verkar så stor och klumpig men jag kanske har fel, har inte provsuttit den hehe

ja satte ut min förra på annons o fick förfrågan om byte.. fick många förslag men tyckte om r1an mest.. ne´den e inte så stor.. ja tycker r6an e så liten. men ja vet inte.. ja gillar r1an.. fick ett förslag på r6 samtidigt som denna, o tog r1. :tummenupp

försäkring på mig 12000 året. halvförsäkring. 9000 om man har körkort.

Frontline

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Hoj
Ingen
Hehe jag har alltid ställt in mig på R6:an men kanse en R1 som gäller då, får prova dem senare då :) sjukt bra försäkring eller är det bara trafik?

blomman75

blomman
Gick med
9 May 2007
Hoj
KTM 690 SMC -11
grattis till ett bra val av hoj :tummenupp kanske ses i strängnäs, brukar bli småvägarna mellan etuna-strängnäs med avslutning nere i hamnen för lite slagsta glass och spana in båtarna :D

rallmus

Ralle-Racing
Gick med
30 May 2008
Hoj
450 SMR -05
Hehe jag har alltid ställt in mig på R6:an men kanse en R1 som gäller då, får prova dem senare då :) sjukt bra försäkring eller är det bara trafik?

ja de e en rolig hojj.. o inte så farlig försäkring... de e halvförsäkring. trafik, stöld:)

tack. ja de e ju en kul hojj.. ja vi kanske ses på vägarna.. brukar oxå åka gammla e20 o ibland ta rundan eskilstuna-malmköping-strängnäs. den e rolig.

grattis till ett bra val av hoj :tummenupp kanske ses i strängnäs, brukar bli småvägarna mellan etuna-strängnäs med avslutning nere i hamnen för lite slagsta glass och spana in båtarna :D

tack så mycke.. ja gillar den mycke. ja vi kanske ses nån gång.. dom småvägarna e roliga.. brukar åka eskilstuna-malmköping-strängnäs. småvägarna..

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...