då har man köpt sig en hoj!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
en yamaha rd 350 4lo (gamla modellen med rund tank och utan ypvs) närmare bestämt!!:yoparty

säger bara, ett sånt monster!:D gasar lite, kommer inget, kommer inget... HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!:D man får fan hålla i styret alltså!:D (kanske inte är så extremt egentligen, men det är fanimig bra för en som som värst kört en 25kw virago 535:a:näsblod )

hojen är genomgången från topp till tå, motorrenoverad för under 100 mil sedan (packningar, lager, olja, stift, rubbet), nylackad (ramen med), nya däck, nya lyktglas och är allmänt fräsch över lag:tummenupp jag är glad!:D

ville bara skriva av mig lite:)

Bifogat

• 3835761352.jpg
    3835761352.jpg
    55 KB · Visningar: 453

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Köp en riktig hoj istället.. :tungan

varför ska du åka runt på den där mopeden för? :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Säkert en trevlig kul varvvillig liten sak, jobbigt med ketchupeffekt. Lär dig hantera den där fint, så blir inte steget upp till vadsomhelst jobbigt:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Säkert en trevlig kul varvvillig liten sak, jobbigt med ketchupeffekt. Lär dig hantera den där fint, så blir inte steget upp till vadsomhelst jobbigt:tummenupp

japps:tummenupp neej, ketchup är roligt:D det känns mer då;)
jag ska:tummenupp

allt under 600 cc e moped :D

allt under 4,5 L är startmotorer:fakta :körchevyvan

så ska du komma här och tävla i slagvolym så förlorar du nog:tungan

Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Fan, nu kommer du ju köra ifrån mig!:mad:
Fast den såg ju redit trevlig ut, bara att fixa strypningar eller är det klart?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
7,2L only for real men =)

jag har i och för sig bara 5,7...:rolleyes: men det är för rediga män som också märkt att bensinen blivit dyr:hihi

kul att du är glad för din hoj..kör försiktigt :tummenupp

det ska jag, tack:tummenupp

Fan, nu kommer du ju köra ifrån mig!:mad:
Fast den såg ju redit trevlig ut, bara att fixa strypningar eller är det klart?

jaförfan, för det kommer jag:D fyyyfaaan vad den går:D
tack:tummenupp japps, fixa strypningar samt ställa på och försäkra så ska vi ut och tuta sen:tummenupp

Last edited:

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
jaförfan, för det kommer jag:D fyyyfaaan vad den går:D
tack:tummenupp japps, fixa strypningar samt ställa på och försäkra så ska vi ut och tuta sen:tummenupp

Det kan du ge dig fan på att vi ska, och jag vill köra:hojraket :hojsmilie Ska den köras ostryp sen eller blir det lagligt tutande?

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
allt under 600 cc e moped :D

600cc är också moped =/

Bushido, grattis till nya hojjen, rd350 är skitrolig att köra, de var den första riktiga mc´n jag körde. Vilket ketchupeffekt! :tummenupp

2takt ÄR manligt! Men jag hoppas för guds skull att du snyggar till den lite.
Kompisen hade ne rd350 men kåpor från nån racehoj, såg skitbra ut, såg ut som vilken äldre sporthoj som hellst.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det kan du ge dig fan på att vi ska, och jag vill köra:hojraket :hojsmilie Ska den köras ostryp sen eller blir det lagligt tutande?

jag med, längtar som fanm efter första turen på denna:D nja, det får vi allt se...:gnissla men det vore ju en fördel om den är laglig på pappret iallafall:D

Rd 350 en Klassiker:tummenupp

jaaa, en som fattat!!:yoparty

Öhhh, ha den äran!
:crash

tackar:D

tvåtaktsforumet, och dessutom är rd gamla racehojar:fakta

600cc är också moped =/

Bushido, grattis till nya hojjen, rd350 är skitrolig att köra, de var den första riktiga mc´n jag körde. Vilket ketchupeffekt! :tummenupp

2takt ÄR manligt! Men jag hoppas för guds skull att du snyggar till den lite.
Kompisen hade ne rd350 men kåpor från nån racehoj, såg skitbra ut, såg ut som vilken äldre sporthoj som hellst.

vad är inte moped om jag får fråga?:D

tack så mycket!:tummenupp jo, märkte det när jag tog en liten testrunda när jag köpte den... hur kul som helst:D lägger i ettan, rullar ut försiktigt, gasar på, händer inte mycket, händer jäääääättemycket!:D det roliga är att när man väl kommit över första ketchupsteget och kan varva ut lite mer så hamnar varenda växelbyte över läget så hojen börjar dra som fan direkt! askul!:D

JA!!:yoparty vi får se vad det blir av det, gillar det klassiska över den som den är... linjerna är grymt snygga på nära håll:tummenupp spännande! bilder? jag har faktiskt själv funderat på att sätta lite snygga helkåpor på den men det som får avgöra den frågan är om jag hittar nåt i lämplig storlek som inte kostar skjortan... vi får se som sagt:)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
här är lite fler bilder för de som är intresserade:)

Bifogat

• DSC00920.JPG
    DSC00920.JPG
    87.8 KB · Visningar: 169
  • DSC00921.JPG
    DSC00921.JPG
    92.3 KB · Visningar: 104
  • DSC00924.JPG
    DSC00924.JPG
    81.9 KB · Visningar: 113
  • DSC00927.JPG
    DSC00927.JPG
    78.8 KB · Visningar: 168
  • DSC00930.JPG
    DSC00930.JPG
    81.3 KB · Visningar: 97

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nej för f-n, inga kåpor på den där!
Hade det varit den nyare modellen så kunde det ha varit snyggt, men inte på en sån där bullig skönhet, möjligen då en liten bullig toppkåpa...

Grattis som fan till hojen!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nej för f-n, inga kåpor på den där!
Hade det varit den nyare modellen så kunde det ha varit snyggt, men inte på en sån där bullig skönhet, möjligen då en liten bullig toppkåpa...

Grattis som fan till hojen!

jo, du har nog rätt:) letade runt lite precis efter att jag sagt det där men insåg att det skulle se skumt ut... hittade inget som inte skulle göra det iallafall. nej, den får ha kvar sina caféaktiga former:tummenupp

tackar!:Tummenupp men hur blir det, skulle du också köpa 350 tvåtakt?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC