Då har man köpt touringhoj

Ronnie.o

Medlem
Gick med
16 Mar 2012
Hoj
ZZR1400
jag vet inte har gjort så en gång innan, som tur var sålde jag inte TL.Den gången var det en Honda touring maskin , den var så tråkig att jag sålde den efter 4 veckor. Jag är snart pensioner och vill ut och åka innan det är försent . men jag älskar den gamla Tl-en ,Den har tagit mig ner till södra Tyskland och upp igenom Östtyskland . Det som jag köpte nu är en ZZR1400 den känns go, ni har svaret till våren, om ZZR eller TLen är till salu eller inte någon av dem Ronnie confused::)

Oktanhalt

Sporthojsnörd
Gick med
18 Oct 2016
Hoj
Suka
Grattis, grym hoj! :tummenupp

Ett sjuhelsikes vrid och samtidigt sitter man så gott som helt skyddad från väder och vind. Bland det trevligaste jag kört faktiskt. Dessutom med ett rätt fräckt utseende.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Vad då "till salu", har du inte plats i ditt hjärta för två hojar?:tummenupp

Ronnie.o

Medlem
Gick med
16 Mar 2012
Hoj
ZZR1400
Jag har plats för två hojar samt mina tre veteranbilar. men det finns vissa andra som har synpunkter på detta. :) Jag har tittat hela säsongen efter en hayabusa men samtliga som varit till salu ,verkade det vara väldigt mycket ombyggt samt chippat och du lämnar pengar innan du provkör .Det existerar inte i min värld, testar jag något så har jag pengarna. Tveksamhetan ang ZZR var att jag tyckte den såg klumpig ut, När jag provkörde blev jag positift överraskad den var smidig och lätt på kurviga småvägar Och drog verkligen från botten :):)

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
ZZR1400 är en grymt underskattad maskin. Busan är något sportigare men inte alls så mycket som man kan tro om man bara bedömmer efter utseende.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping