Då klappar vi igång Webes igen...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Nu då jag är anmäld till min första tävling känns det som det är dags att även ge mig in i Webes-hetsen.
Jag hävdar härmed att jag kommer kvala in till SO på åsen, komma i mål i rejset, inte vara sist och framför allt lägga en bättre rejstid än Dove-fjollan Abstruts mäktade med innan han började jaga damer och tappade konceptet aldeles.

Fyll på.... ->

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
Don Quixote skrev:
Nu då jag är anmäld till min första tävling känns det som det är dags att även ge mig in i Webes-hetsen.
Jag hävdar härmed att jag kommer kvala in till SO på åsen, komma i mål i rejset, inte vara sist och framför allt lägga en bättre rejstid än Dove-fjollan Abstruts mäktade med innan han började jaga damer och tappade konceptet aldeles.

Fyll på.... ->

Inte nog med det. Han ska inte ställa upp på Åsen! Kommer vi aldrig få se hela zxr.just.nu på Griden ?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: Då klappar vi igång Webes igen...

Palte skrev:
Inte nog med det. Han ska inte ställa upp på Åsen! Kommer vi aldrig få se hela zxr.just.nu på Griden ?

Team zxr.just.nu är bara en person nu för tiden. Apstrutsen har tappat det helt och hållet. :whip

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Det finns vissa i sällskapet som inte ska yttra sig om andras tvålar. Tyvärr blev fotot inte vad det skulle vara men jag har vittnen på vad DonkeyKong tvagade sig med i Mantorp...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Chrille skrev:
Det finns vissa i sällskapet som inte ska yttra sig om andras tvålar. Tyvärr blev fotot inte vad det skulle vara men jag har vittnen på vad DonkeyKong tvagade sig med i Mantorp...

Man blir som de man umgås med. :tummenupp

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Doem inte hunden efter haaret. Nog foer att min tvaal kan se en smula mjuk ut pa ytan, men den innehaller sannerligen ingen handkraem. Renrasiga kemikalier som bade river och torkar ut. Det aer rejs det...

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Don Quixote skrev:
Doem inte hunden efter haaret. Nog foer att min tvaal kan se en smula mjuk ut pa ytan, men den innehaller sannerligen ingen handkraem. Renrasiga kemikalier som bade river och torkar ut. Det aer rejs det...

Visst. :rolleyes:

Bifogat

• valfett.jpg
    valfett.jpg
    14.9 KB · Visningar: 80
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...