Ankan1!
Kan inte vi få bjuda dig på en bilkamera? Du verkligen älskar sånna här filmer (det gör vi också, då vi lever på det) - vi kan bara drömma om vad du kommer filma ihop själv.
Då måste du förvisso sätta dig i bilen och filma, men då kommer du kunna rocka egna 'ryssfilmer' på nolltid!
Skicka ett PM med din adress så kommer det en kamera på posten!
//Maxx
Japp, jag är med och lägger 200 spänn. Jag tror att Ankan1 och plastraketen i t ex.
http://www.sporthoj.com/blogg/?inlaggid=5911 skulle varit ganska intressant att se "live".
Jag tror, misstänker och anar att väldigt mycket av ankans upplevelser skulle kunna göra sig rätt bra på bild.
Så, Käre Ankan1 tror du att det vore möjligt att filma själv, lägga upp intressanta iakttagelser med film och kanske motstå ryska youtubeklipp den närmsta tiden? Vore roligare med egenupplevda saker och du verkar ju uppleva en del.
PM:a om nån mer är intresserad av att utrusta Ankan 1 med en hjälmcam. Nåt borde gå att få ihop tycker man.. Vore lätt värt ett par hundra om Ankan1 ger massiv respons på sin blogg eller på den ännu inte skapade tråden "Ankan 1 visar hur folk beter sig i trafiken".
Glada fredagshälsningar
/Accelerator