Video Dålig omkörning på insidan förstör bil.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Förstör är väl att överdriva.

"Mc missar att en honda blinkar och råkar repa den lite" vore ett bättre namn.

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Varför står kärringen kvar mitt i vägen? Hennes bil blev ju knappast okörbar efter det där mötet.
Kan hon drabbats av dödslängtan eller hoppas hon att nåt större fordon ska mosa skiten så hon slipper laga en skitskada?

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Hon korsar ju heldragen linje och mc ligger för nära.
Med lite avstånd till bilen hade detta inte hänt.

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Varför står kärringen kvar mitt i vägen? Hennes bil blev ju knappast okörbar efter det där mötet.
Kan hon drabbats av dödslängtan eller hoppas hon att nåt större fordon ska mosa skiten så hon slipper laga en skitskada?

I ryssland får man inte flytta fordonen innan polisen har varit där och tittat på skadan.

Chrill-e

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
Triumph Street Triple - 08
Har du precis upptäckt youtube eller försöker du bara irritera så många som möjligt?

petrolpants

Medlem
Gick med
4 Jun 2013
Hoj
R nineT
Ankan1!
Kan inte vi få bjuda dig på en bilkamera? Du verkligen älskar sånna här filmer (det gör vi också, då vi lever på det) - vi kan bara drömma om vad du kommer filma ihop själv.
Då måste du förvisso sätta dig i bilen och filma, men då kommer du kunna rocka egna 'ryssfilmer' på nolltid!

Skicka ett PM med din adress så kommer det en kamera på posten!

//Maxx

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
Mc-föraren hade en kamera på hjälmen så det går kanske att filmen ur mc-förarens
perspektiv med om den är upplagd på nätet :banana

(ordet "förstör" i rubriken var helt missvisande ja)

Accelerator

Intresserad
Gick med
24 Jul 2010
Hoj
08, Klonkasaki, Versys
Ankan1!
Kan inte vi få bjuda dig på en bilkamera? Du verkligen älskar sånna här filmer (det gör vi också, då vi lever på det) - vi kan bara drömma om vad du kommer filma ihop själv.
Då måste du förvisso sätta dig i bilen och filma, men då kommer du kunna rocka egna 'ryssfilmer' på nolltid!

Skicka ett PM med din adress så kommer det en kamera på posten!

//Maxx

Japp, jag är med och lägger 200 spänn. Jag tror att Ankan1 och plastraketen i t ex.

http://www.sporthoj.com/blogg/?inlaggid=5911 skulle varit ganska intressant att se "live".

Jag tror, misstänker och anar att väldigt mycket av ankans upplevelser skulle kunna göra sig rätt bra på bild.

Så, Käre Ankan1 tror du att det vore möjligt att filma själv, lägga upp intressanta iakttagelser med film och kanske motstå ryska youtubeklipp den närmsta tiden? Vore roligare med egenupplevda saker och du verkar ju uppleva en del.

PM:a om nån mer är intresserad av att utrusta Ankan 1 med en hjälmcam. Nåt borde gå att få ihop tycker man.. Vore lätt värt ett par hundra om Ankan1 ger massiv respons på sin blogg eller på den ännu inte skapade tråden "Ankan 1 visar hur folk beter sig i trafiken".

Glada fredagshälsningar

/Accelerator

moog

MOTORVÄG SUGER!
Gick med
20 May 2004
Hoj
KTM 450 EXC. Cagiva Elefant 750. Triumph trepip
Åååh, Ryssland igen.:fyllisar

TriumphNynäs

Medlem
Gick med
8 Dec 2007
Hoj
För många enligt hustrun...
Suck, sluta kolla på klippen om ni bara skall gnälla på den som la upp dom. Det har ju i varje fall med hojåkning, tillbud och korkade beteenden att göra. Om man ägnar några sekunder till att fundera hur hoj/bil eventuellt skulle agerat för att minska risken för att det sker så ger det ju faktiskt något.
Personligen tycker jag detta ger mer än att titta på någon som skrotar en R1:a genom att stå och varva mot varvstopp medan man dricker öl, sådana klipp har ju också lagts upp på forumet.:krama

Täppas

Guest
Ignorefunktionen på profiler används sällan men ibland mår man bra av den :tummenupp

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter
Suck, sluta kolla på klippen om ni bara skall gnälla på den som la upp dom. Det har ju i varje fall med hojåkning, tillbud och korkade beteenden att göra. Om man ägnar några sekunder till att fundera hur hoj/bil eventuellt skulle agerat för att minska risken för att det sker så ger det ju faktiskt något.

Jag tycker så här, eftersom det är ungefär samma stil på alla klipp som ankan lägger upp (Ryssland + hoj + bil = krock) så kan han lika gärna göra en samlingstråd. Jag menar när hela framsidan för hojvideos består utav hans topicar och det är samma stil genom alla klipp så kan man väl lika gärna samla allt på ett ställe? Visst man kan ignorea honom men det är ju bara alla hans jävla videotrådar man vill slippa, inte hela ankfan.

Personligen tycker jag detta ger mer än att titta på någon som skrotar en R1:a genom att stå och varva mot varvstopp medan man dricker öl, sådana klipp har ju också lagts upp på forumet.:krama

Missade du hans "American Honda Super Blackbird Burnout" klipp eller? Ungefär lika roligt som att se en retta stå på varvstopp....

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!