Madhonda skrev:
Jaaa.... vad fan ska såna jävla (nu antar jag..ber om ursäkt men det är ganska troligt) missbrukande pack få fortsätta leva för....?????
Nääää utrota skithögarna.... rensa gatorna från dräggen...!!!
KAN dom botas...?? Är det nån som tror det...!!!?? Vem vill offra sina nära o kära för att såna där jävla idiotjävlar KANSKE har gjort det för sista gången... Jag tror på att ha ihjäl dom.!!!
Aftonbladet skriver "Den gripne har inte visat några uppenbara tecken på att vara påverkad av alkohol eller andra droger". Men visst, det behöver ju inte betyda att gärningsmannen ändå var missbrukare.
Jag gillar din tankegång, se bara på Brasilien till exempel, där har ju affärsmännen haft obehag av gatubarn (som minsann sniffar lim dom små satarna) och därför har dom tagit till den slutgiltiga lösningen á la Madhonda, dödspatruller som på nätterna rensar upp lite skit i slumområdena, skjuter ihjäl lite jobbiga knarkare och annat löst pack.
Snacka om effektiv metod istället för att hålla på och larva sig med knarkspaning, tullkontroller, tillslag mot ditributionskedjor, tillverkare och langare av knark. En 5.56 mm rakt i nyllet på alla äckliga knarkarjävlar.
När det jobbet är gjort så tar vi alla andra missanpassade grupper i samhället. Listan kan göras lång....
Till alla neofascister som nu sitter och hummar gillande: ovanstående är ironi.
Och nej, bara för att jag nte vill sprida dödspatruller i samhället som skjuter av missbrukare, så betyder det inte att jag inte blir extremt illa berörd av ovan nämda händelse, aset som gjorde det bör aldrig mer få uppleva frihet.
Men när folk tycker att summariska avrättningar is the way to go, då blir jag fan lika upprörd. Nazi-Tyskland, Pinochet-Chile, Nord-Korea, Kina, Irak, Kambodja. Listan kan göras lång på länder som leddes av Madhondas gelikar och det var precis lika jävla fel varje gång.