Dödad i Åkeshov tunnelbana

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Jepp, det är hårt värre här i Stockholms västra förorter,,,

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Läskigt. Tänk att sådant kan hända vem som helst.
Oskyldiga männsikor. En pappa som inte kommer hem till sin familj på kvällen eller en flickvän som plötsligt dog. Det är sjukt, så sjukt. Han är iallafall gripen. Undrar vad han får för straff...
Han var väl tillfälligt psykiskt sjuk..

Åkeshov. Den linjen åker jag varje dag ifrån skolan.. :(

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Bikerbitch skrev:
Läskigt. Tänk att sådant kan hända vem som helst.
Oskyldiga männsikor. En pappa som inte kommer hem till sin familj på kvällen eller en flickvän som plötsligt dog. Det är sjukt, så sjukt. Han är iallafall gripen. Undrar vad han får för straff...
Han var väl tillfälligt psykiskt sjuk..

Åkeshov. Den linjen åker jag varje dag ifrån skolan.. :(

Nu har dom ändrat informationen. Det var tydligen utanför en skola i Åkeshov. Är det där du går? Nya Elementarskolan, hette den tydligen.

Usch.

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Bor 1 km från skolan/tunnelbanan. Tror inte bb går där, då det är en grundskola från 1-9... Men fan vad sjukt, var därborta för en stund sen. Massa poliser och avspärrningar. Var ungefär 15 bilar + brandkår + ambulans där vid tre-fyra tiden.... Helt sjukt :eek: :(

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
tydligen en redan känd grov våldsman, de bara släpper ut dem igen, sen gör de likadant igen om och om igen, det vore kanske läge med ett missat varningsskott på den där personen så är man av med problemet.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Silwer skrev:
tydligen en redan känd grov våldsman, de bara släpper ut dem igen, sen gör de likadant igen om och om igen, det vore kanske läge med ett missat varningsskott på den där personen så är man av med problemet.

Jaaa.... vad fan ska såna jävla (nu antar jag..ber om ursäkt men det är ganska troligt) missbrukande pack få fortsätta leva för....????? :confused:

Nääää utrota skithögarna.... rensa gatorna från dräggen...!!!

KAN dom botas...?? Är det nån som tror det...!!!?? Vem vill offra sina nära o kära för att såna där jävla idiotjävlar KANSKE har gjort det för sista gången... Jag tror på att ha ihjäl dom.!!!

Visst.... nu tänker alla ödmjuka männsikor att såna som utför dessa våldsdåd inte haft någon bra uppväxt och att dom inte kan rå för vad dom gjort... FINE...!! Men eftersom samhället inte klarade av att "slussa in dom" i en human tillvaro så är det väl lika bra att sätta punkt en gång för alla..... :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Madhonda skrev:
Jaaa.... vad fan ska såna jävla (nu antar jag..ber om ursäkt men det är ganska troligt) missbrukande pack få fortsätta leva för....????? :confused:

KAN dom botas...?? Är det nån som tror det...!!!?? Vem vill offra sina nära o kära för att såna där jävla idiotjävlar KANSKE har gjort det för sista gången... Jag tror på att ha ihjäl dom.!!!

Visst.... nu tänker alla ödmjuka männsikor att såna som utför dessa våldsdåd inte haft någon bra uppväxt och att dom inte kan rå för vad dom gjort... FINE...!! Men eftersom samhället inte klarade av att "slussa in dom" i en human tillvaro så är det väl lika bra att sätta punkt en gång för alla..... :rolleyes:

Äntligen någon med hyffsat samma tankebanor som mig! Jag anser att staten slänger pengarna i sjön när de "rehabiliterar" missbrukande pack som inte vill bli friska. Det finns folk som vill bli ordentliga, hjälp bara dem och inga andra! Och lägg sedan pengarna som blir över på att bygga ett stort livstidsfängelse där inga får komma ut.....

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Om jag inte såg fel eller om min tv fick problem med färgerna, så såg han absolut inte nordisk ut, skicka hem fanskapet och hela hans familj säger jag!

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Madhonda skrev:

Aftonbladet skriver "Den gripne har inte visat några uppenbara tecken på att vara påverkad av alkohol eller andra droger". Men visst, det behöver ju inte betyda att gärningsmannen ändå var missbrukare.

Jag gillar din tankegång, se bara på Brasilien till exempel, där har ju affärsmännen haft obehag av gatubarn (som minsann sniffar lim dom små satarna) och därför har dom tagit till den slutgiltiga lösningen á la Madhonda, dödspatruller som på nätterna rensar upp lite skit i slumområdena, skjuter ihjäl lite jobbiga knarkare och annat löst pack.

Snacka om effektiv metod istället för att hålla på och larva sig med knarkspaning, tullkontroller, tillslag mot ditributionskedjor, tillverkare och langare av knark. En 5.56 mm rakt i nyllet på alla äckliga knarkarjävlar.

När det jobbet är gjort så tar vi alla andra missanpassade grupper i samhället. Listan kan göras lång....

Till alla neofascister som nu sitter och hummar gillande: ovanstående är ironi.

Och nej, bara för att jag nte vill sprida dödspatruller i samhället som skjuter av missbrukare, så betyder det inte att jag inte blir extremt illa berörd av ovan nämda händelse, aset som gjorde det bör aldrig mer få uppleva frihet.

Men när folk tycker att summariska avrättningar is the way to go, då blir jag fan lika upprörd. Nazi-Tyskland, Pinochet-Chile, Nord-Korea, Kina, Irak, Kambodja. Listan kan göras lång på länder som leddes av Madhondas gelikar och det var precis lika jävla fel varje gång. :zpy

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Håller med sgtpepper till fullo. Jag tycker att den där killen ska spärras in - från det till att skjuta av alla "äckliga knarkarsvin" är det ganska långt. My $0.02.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Jag tror att bra mycket hårdare straff för grövre brott skulle löna sig i längden. Mord till exempel. Varför slösa massa pengar på en mördare? Skjut den jäveln istället. Misshandel, grövre stölder bör ge många år i fängelse. När det gäller invandrare så vill jag inte låta som en rasist på något sett men skicka hem den som inte kan sköta sig. Och är personen inte myndig så skicka päronen också eftrsom det är deras ansvar.

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Ur aftonbladet.se

"Mannen greps av polisen kort efter misshandeln av en polispatrull som redan fanns på plats."

Misshandlade han en polispatrull oxå eller är det lite språkfel bara :rolleyes:

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Hahaha - snyggt syftningsfel! Jag läste att han gett sig helt plötsligt och greps lugnt.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Det är ju lite taskigt att skjuta ihjäl återfallsförbrytande knarkare. Men kan vi inte sätta dom i ett fint litet rum någonstans där vi sedan lassar fram allt knark tullen tagit i beslag under året?

Då gör dom jobbet själva, och dör lyckliga. Alla glada.

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
SSB skrev:
Det är ju lite taskigt att skjuta ihjäl återfallsförbrytande knarkare. Men kan vi inte sätta dom i ett fint litet rum någonstans där vi sedan lassar fram allt knark tullen tagit i beslag under året?

Då gör dom jobbet själva, och dör lyckliga. Alla glada.
Låter skit bra! :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...