CBR1
Gudomlig sporthojare
Fråga hannuse om han är pigg på ett byte TW:n mot din, sen e de slutvält.Klarade hojen princip oskadd. Endast skrap på sidoväskan. Mest ett skadat ego. Börjar inse att Multin kanske är lite för stor för mig....
Fråga hannuse om han är pigg på ett byte TW:n mot din, sen e de slutvält.Klarade hojen princip oskadd. Endast skrap på sidoväskan. Mest ett skadat ego. Börjar inse att Multin kanske är lite för stor för mig....
Hörde att Enfield har en Classic 350, som kanske inte är en rak ersättare men ändå...Klarade hojen princip oskadd. Endast skrap på sidoväskan. Mest ett skadat ego. Börjar inse att Multin kanske är lite för stor för mig....
När jag var ute och körde offroadbil så hade jag alltid med mig yxa och såg, och om någon frågade varför vi körde i skogen så pekade jag på verktygen och sa att var jag ute och rensade vindfällor..Kvällens äventyr, lämnade hojarna sista biten och gick 30 m. Det där med att gasa över vindfällor tror jag vi ska ta nån annan gång? Eller kanske inte alls, en yxa eller såg skulle nog vara ett nog så klokt alternativ ?
Vart kommer Norgeturen köras?
Just nu snurrar vi runt i Telemark. Kör nordost mot Lillehammer och undviker regnfronten. Som nog kommer ikapp oss i em/kväll.Vart kommer Norgeturen köras?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|