PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
✅️ Vi blev lagom med hojar igår på 🏍Stockholm by Night 2024🏍 21 stycken och det var kul att så många inte sett Stockholm på två hjul på detta "sättet" När vi välde in och rundade Stortorget i Gamla stan tyckte dom flesta var mäktigt, även alla andra turister/restaurangbesökare som vinkade och fotade glatt till oss. Polisen hade vi i hasorna utanför slottet men dom var lite för sent ute för att haffa oss och skälla ut oss. Resterande "fulåkningar" nämner jag inte förens dom är preskiberade
✅️ Kvällen avslutades på Donken, Sveavägen a la 70/80 -tal. Fantastiskt hojväder och sällskap och som jag brukar säga att det är deltagarna som gör hur lyckad en tur blir Själv när jag åkte hem i mörkret hade jag den där "supemånen" i plytet på Tyresövägen vilket var en fin avslutning på kvällen
✅️ Kvällen avslutades på Donken, Sveavägen a la 70/80 -tal. Fantastiskt hojväder och sällskap och som jag brukar säga att det är deltagarna som gör hur lyckad en tur blir Själv när jag åkte hem i mörkret hade jag den där "supemånen" i plytet på Tyresövägen vilket var en fin avslutning på kvällen