PerJohan
Sporthojsnörd
- Gick med
- 28 Apr 2006
- Hoj
- Kawasaki Z500 -81 såld Honda VRF800 -98 såld Kawasaki Z750 -06
Du hann dit innan ribban behövde höjas igen..Snabb som hästen.
Turistjäv..
Du hann dit innan ribban behövde höjas igen..Snabb som hästen.
Turistjäv..
Var på event hos RGNT igår. Här på bilden tävlas det i grenen att köra så sakta som möjligt.
Jodå, RGNT är igång igen och tillverkar el-mc. Ny lokal, liten organisation med få anställda. Ny modellvariant på gång. Får hoppas att de fixar det den här gången. Sverige behöver mc-tillverkare. Till skillnad från vissa andra konkursade tillverkare av el-mc (...Cake) så drivs RGNT av mc-entusiaster och inte av någon som i grunden ogillar motorcyklar.
Jag tycker att de är coola (och kul att köra) men priset för en RGNT är fortsatt högt. Det verkar vara dyrt att tillverka el-mc.
View attachment 502853
Så många har aldrig trott något så lite någonsin tror jag.Om ni tror att rotationsriktningar är det enda jag bryr mig om så har ni fel.
Hur ser man hur blåmärket uppkommit? Frågar för när jag och brorsan var och köpte en bil var det en unge med ett rejält blåöga. Hon hade delvis förvärvat den åtråvärda förmågan att ”gå”, medelst en fallframåtochförsökspringaifattfalletmedrakabenteknik som delvis fungerade. Inga skönjbara tillits eller anknytningsissues. Nu hade hon, enligt moderns utsago, snubblat in i något. De skämdes inte, försökte inte gömma henne, vilket varit enkelt eftersom vi aldrig var in i huset. Glad och kavat.The Checkered Flag som... ... startflagga?
Oh well...
Jag ser att det är ett barn som håller den, och det är inte längre comme il faut att slå barn. Så det syns.
Men ändå. Någon borde agerat.
Om ni tror att rotationsriktningar är det enda jag bryr mig om så har ni fel.
Dagens ungar slår sig mindre nu kanske med alla jävla telefoner? Men när jag var liten hade man ju alltid blåmärken. Och trasiga jeans. Det var tider det.Hur ser man hur blåmärket uppkommit? Frågar för när jag och brorsan var och köpte en bil var det en unge med ett rejält blåöga. Hon hade delvis förvärvat den åtråvärda förmågan att ”gå”, medelst en fallframåtochförsökspringaifattfalletmedrakabenteknik som delvis fungerade. Inga skönjbara tillits eller anknytningsissues. Nu hade hon, enligt moderns utsago, snubblat in i något. De skämdes inte, försökte inte gömma henne, vilket varit enkelt eftersom vi aldrig var in i huset. Glad och kavat.
Nog funderade man på om det var något men ungar slår sig.
Jag var aldrig hel. Sår hade jag men inte ett blåmärke oavsett grad av våld. Inte förrän jag fick en fetesmäll i ögat av en något år äldre skoltyrann på högstadiet. En sån lärarna inte vågade kasta ut trots att han inte hade i vår klass att göra.Dagens ungar slår sig mindre nu kanske med alla jävla telefoner? Men när jag var liten hade man ju alltid blåmärken. Och trasiga jeans. Det var tider det.
..men va fan, var där redan tidigare och kontrollmätte (dock inte på två hjul) när det var 6.24.Du hann dit innan ribban behövde höjas igen..
Jag har fått för mig att det här var vanligare när jag var liten på sjuttio och åttiotalet. För att kvinnorna var hemmafruar och hade tid att fixa? Numera är det oftast grön matta med en robot som lurar i en hörna.Vanligtvis fotar jag hoj och/eller kurviga vägar, men här gjorde jag ett undantag.
Jäklar vilket pyssel det måste vara, men fint är det!
View attachment 502964
Det där föll i min smak, vackert!Vanligtvis fotar jag hoj och/eller kurviga vägar, men här gjorde jag ett undantag.
Jäklar vilket pyssel det måste vara, men fint är det!
View attachment 502964
Det är dahlior för tusan - eländena måste grävas upp o rotknölarna förvaras frostfritt under vintern. Vacker helvetesblommaJag har fått för mig att det här var vanligare när jag var liten på sjuttio och åttiotalet. För att kvinnorna var hemmafruar och hade tid att fixa? Numera är det oftast grön matta med en robot som lurar i en hörna.
Ingen invasiv art alltså Önskar att fler konstiga importer var såna!!Det är dahlior för tusan - eländena måste grävas upp o rotknölarna förvaras frostfritt under vintern. Vacker helvetesblomma
Jodå, den är invasiv - under vinterhalvåret invaderar den garaget åsså får man inte hålla mer än 10 grader därinneIngen invasiv art alltså Önskar att fler konstiga importer var såna!!
Varför göra det krångligt när Maskrosor är så fina och kräver noll underhåll?Det är dahlior för tusan - eländena måste grävas upp o rotknölarna förvaras frostfritt under vintern. Vacker helvetesblomma
Du verkar ha pratat med min fruJodå, den är invasiv - under vinterhalvåret invaderar den garaget åsså får man inte hålla mer än 10 grader därinne
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|