4k enda felet var hemmarenoverad förgasare o bristfällig funktion efter förgasar renoveringen.Oops - här går det undan.
Vad låg den ute för? Några speciella brister angivna?
4k enda felet var hemmarenoverad förgasare o bristfällig funktion efter förgasar renoveringen.Oops - här går det undan.
Vad låg den ute för? Några speciella brister angivna?
Gått upp 1000 spänn.4k enda felet var hemmarenoverad förgasare o bristfällig funktion efter förgasar renoveringen.
Japp! Jag är sugen bara för att testa cruiser segmentet… men orkar nog inte. Om säljaren kör hem den till mig och orkar genomföra ägarbyte så kanske… hohohoh
Hans födelsedag är nog över nu, för nu är annonsen borta..Är vårpriserna över nu?
Harley FXST 2000 för 30 000
Lite snygg om än väldigt dyr...
Fast....
För de pengarna vill man nog ha lite snyggare svetsar eller...
View attachment 472390
Fast så snygg var den inte så den riktigt passade i en födelsedagsannons.Hans födelsedag är nog över nu, för nu är annonsen borta..
Det kanske var ägarens / födelsedagsbarnets egna. Sen får man nog ingen sån under 100.000:- trots den fula lacken.Fast så snygg var den inte så den riktigt passade i en födelsedagsannons.
Den var ganska ful rent krasst, men den låg ju 40' under riktpriset.
Dragstaren var borta nu också.
Motorn är väl inte precis något under heller, hållbarhet.TR1-ram från början.
Varje mm extra material i just den ramen mottages tacksamt.
Samma motor kördes ju i massor av löjliga customhojar i tjugo+ år så den var nog inte illa. Eller har du exempel på motsatsen?Motorn är väl inte precis något under heller, hållbarhet.
Jag har alltid velat ha en hoj där eldsflammorna går bakifrån och framåt...Så länge hojen är ”jättebra o fint” behöver man väl inte veta mer än så.
Precis, fram med vinkelslipen och svetsen. Sen leta på grovmönstrade däck!Perfekt läge, fixa en original och sälja och sen stuka om den okompletta som man vill, dessa håller värdet fint
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|