Tja världens bästa skivspelare kostar väll 3 mille.Den var bra! Klart man betalar en mille för världens bästa förförstärkare. "Sven-Ingvars" och "Rolandz" har aldrig låtit så bra!
Tja världens bästa skivspelare kostar väll 3 mille.Den var bra! Klart man betalar en mille för världens bästa förförstärkare. "Sven-Ingvars" och "Rolandz" har aldrig låtit så bra!
Bästa eller bara dyraste?Tja världens bästa skivspelare kostar väll 3 mille.
...tanken var att det skulle bli en samlar objekt!
Säljes MXGP Yamaha 450 Hojen är som ny Körd 4 gånger sedan 2019 November. Då tanken var att det skulle bli en samlar objekt! Det är en hoj som är nästintill fabrikshoj!!! Sitter allt som går att få tag i från GYTR Nytt: - GYTR Vevparti - GYTR Kolv - GYTR Cylinder & Topp - Rekluse Koppling - GYTR - Kopplingakåpa - GYTR tändkåpa -GYTR koppling& Broms handtag - GYTR Bromsslangar och fästen - Pro Circuit Länkage - Boyesen Vattenpump - MXGP Twin Air Kylare extra stora - Yoshimura Avgassystem - K-Tech MXGP Special byggd Fjädring - Kolfibertank - Ombyggd Twin air Luftburk - X-Trig Tripple Clamps - Hojen är Bänkad Massa extra tillbehör Finns massa mer att skriva ! Hojen är som NY !
Var det inte en RickmanKawa som Visa Kultalathi "testade" i tidningen Bikes försök att göra videofilmer nångång i forntiden? Han körde dyrgripen på en grusväg och bromsade runt den i sladd när han skulle vända. Kamerakillarna höll på att få hjärtstopp men tanke på vad hojen kostade och fråga Vesa efteråt vad i h-vete han höll på med????Rickmankawa, en motorcykel med väghållning tillsammans med en effekt som Kawasaki inte kunde bygga en ram till.
Här måste bilder till för eftervärlden när den är såld. 4 000 mil och en ägare gör att det inte finns ett pris.
Man ska nog ta det lugnt i högerkurvor med den ljuddämparen.
Med mer tid, pengar och utrymme vore det ett köp. En hoj att köra till svenska engelskträffar för att reta dem som inte känner till bröderna Rickman!
Har också hört den och det stämmer säkert.Var det inte en RickmanKawa som Visa Kultalathi "testade" i tidningen Bikes försök att göra videofilmer nångång i forntiden? Han körde dyrgripen på en grusväg och bromsade runt den i sladd när han skulle vända. Kamerakillarna höll på att få hjärtstopp men tanke på vad hojen kostade och fråga Vesa efteråt vad i h-vete han höll på med????
Han förklarade då att han var så liten och hojen var för hög så det var bättre att bromssladda runt än att tappa den när han inte nådde marken...
Han har köpt hela katalogen och tror det blir en "nästintill fabrikshoj" av detta och därmed ett "samlar objekt" om han bara inte kör med den...?
Synd att han höll på fel lag när han beställde dekalerna...
View attachment 475701
Kan man verkligen "bygga en samlarhoj"? För att betecknas som samlarhoj måste den ha ett rykte, en kultstatus som förvärvas över tid och genom prestationer.Han har köpt hela katalogen och tror det blir en "nästintill fabrikshoj" av detta och därmed ett "samlar objekt" om han bara inte kör med den...?
Synd att han höll på fel lag när han beställde dekalerna...
Min gissning är att det är Vseva Brylyakovs extrahoj från just MXON. Han körde för JWR som är ett svenskt MXGP Team. Dekalerna vittnar om detta också.Sen funderade jag på om det kan vara så att han kommit över en hoj som faktiskt använts av Ryssland under mxdn. Men det borde han ju nämna i så fall.
Tja säljarna kanske närmar sig 60 och villTvå Polkor samtidigt på Blocket, hur länge sen var det? Börjar de bli lika ovanliga som RC30orna som diskuterades nyligen, även om de ligger i en annan division?
Är budgivningen igång?
Ja, så attraktiv som en SR250 blir den aldrig men för mig är Rickman positiva minnen.Ja, hittar man ingen SR250 eller Yamaha Virago 250 så kan man ju alltid ställa en Rickmann Kawa längst in i garaget, men någon riktig eftertraktad samlarhoj blir den nog aldrig...
Visst, men om jag haft en så skulle nog hålla på den några år till (tio?) för det där där riktiga schwunget i värdeökningen.Tja säljarna kanske närmar sig 60 och vill
spå på pensionen?
Fast det börjar knaka lite i fordonsmarknaden, exempelvis så har lite mer exotiska bilar i Amerikatt börjat tappa värde nu och det är väl bara en tidsfråga innan vi ser samma på den här kanten av atlanten.Visst, men om jag haft en så skulle nog hålla på den några år till (tio?) för det där där riktiga schwunget i värdeökningen.
Dom är bra fina! Man kanske skulle satsa på röd/vitt tema i garaget ?Två Polkor samtidigt på Blocket, hur länge sen var det? Börjar de bli lika ovanliga som RC30orna som diskuterades nyligen, även om de ligger i en annan division?
Är budgivningen igång?
Man ska i alla fall akta sig för att bromsa vid ev provkörning.Är det något speciellt som gör denna hoj särskilt värdefull?
Jämför med andra sporthojar av samma eller senare årsmodell och de är många gånger billigare
Dessutom bankörd. Nej tackÄr det något speciellt som gör denna hoj särskilt värdefull?
Jämför med andra sporthojar av samma eller senare årsmodell och de är många gånger billigare
Själv har jag ännu inte fått nöjet att glida fram på en SR250. De försvinner från Blocket innan man ens hinner ringa på dem, så eftertraktade är de.Ja, så attraktiv som en SR250 blir den aldrig men för mig är Rickman positiva minnen.
Det har jag aldrig upplevt med en SR250...
NejSjälv har jag ännu inte fått nöjet att glida fram på en SR250. De försvinner från Blocket innan man ens hinner ringa på dem, så eftertraktade är de.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|