PeterDeleter
Gudomlig sporthojare
Jag kan inte låta bli att förundras över hur många Virago 535 som finns. Oavsett vad man tycker om hojen så måste det varit en försäljningssuccé...
Jag kan inte låta bli att förundras över hur många Virago 535 som finns. Oavsett vad man tycker om hojen så måste det varit en försäljningssuccé...
En kompis köpte en sådan till frun som ska börja övningsköra. Verkar kanon för ändamålet. Hennes erfarenhet av motoriserade tvåhjulingar består av att ha vurpat en hyrmoppe i något medelhavsturistparadis.Tja, dels såldes det nog en hel del kalleanka-choppers till folk som trodde att det var som en japansk Harley, men sen tror jag att alla som såldes ständigt är till salu i en evig omgång av svarte-petter...
Det gäller bara att inte bli sittandes med skiten
Härlig läsning! ?En kompis köpte en sådan till frun som ska börja övningsköra och då är jag ingen vän av glidare. Verkar kanon för ändamålet. Hennes erfarenhet av motoriserade tvåhjulingar består av att ha vurpat en hyrmoppe i något medelhavsturistparadis.
Modigt, mycket att ta in när man inte är helt ung heller. Tror hon fixar det!
Inte kört den men förvånansvärt "normal" körställning, lätt att nå ner på och hyfsat låg tyngdpunkt. Bra för självförtroendet.
Jag ogillar fotpinnarnas framskjutna placering. Dock inte extremt så den lär kännas normal för den som börjar där. Kunde vara värre.
Extremt lättkörd, enligt handledaren, (maken). Den obefintliga gasresponsen är välkommen för den som börjar från början.
Snudd på mint condition, för kaffepengar.
Vi skruvade dit en motorbåge, så första tappet blev några små repor på den och ytterligare några graders vinkel på bakskärmen men inga brott eller bucklor. T o m blinkersen var hel.
Hoppas hon får smak på det! Då står det en synnerligen välhållen revere i garaget som hon kan växla upp till. Han kör sin GS.
En kompis köpte en sådan till frun som ska börja övningsköra
Tror det kan bli så att hon behåller den. Den är tydligen "söt".Till det är den säkert ypperlig, och kaffepengar i inköp gör att man inte gråter så mycket om det blir en lågfartsvurpa.
Sen så ligger den ute på blocket igen, för ingen vill h svarte petter...
Absolut, jag minns när vi monterade ihop såna halva nätterna på Yamahacenter, sålde som smör.Jag kan inte låta bli att förundras över hur många Virago 535 som finns. Oavsett vad man tycker om hojen så måste det varit en försäljningssuccé...
Och det vågar du berätta på detta forumet... ? Var det priset som gjorde att så många såldes?Absolut, jag minns när vi monterade ihop såna halva nätterna på Yamahacenter, sålde som smör.
Dels priset, men också för att storleken passade kvinnliga mc-åkers.Och det vågar du berätta på detta forumet... ? Var det priset som gjorde att så många såldes?
Fan, jag hade en kompis i Ståkkålm (söder) som tog kortet och köpte en 535-a...Och det vågar du berätta på detta forumet... ? Var det priset som gjorde att så många såldes?
Bra svar som sammanfattar det mesta: alla gillar den och tycker den är rätt ok, men tuffa grabbar vill inte erkänna det. Kom igen nu, kommit ur garderoben och erkänn att ni egentligen älskar 535an.Var fodervärd åt en 535 åt en tjekompis som också tyckte att den var söt...
Körde den några gånger, trivdes ganska bra på den
Aldrig jag kommer aldrig någonsin erkänna att en så misslyckad skrot hög sammansatt att skräpet dom hittade längs golvlister på yamahas centrallagerBra svar som sammanfattar det mesta: alla gillar den och tycker den är rätt ok, men tuffa grabbar vill inte erkänna det. Kom igen nu, kommit ur garderoben och erkänn att ni egentligen älskar 535an.
Jag ägde en Virago 750 i 2 veckor. Farsan hade ägt den i 10 år utan att köra den och morsan tyckte den stod i vägen så jag åtog mig att serva upp, besikta och sälja.Aldrig jag kommer aldrig någonsin erkänna att en så misslyckad skrot hög sammansatt att skräpet dom hittade längs golvlister på yamahas centrallager
Det är den överlägset rövigaste japanska motorpeden som lämnat dom öarna för någon motorcykel är det ej. Om virago 535 infördes i 0 visionen så får vi inte köra förare än 30 km o endast i soligt väder utan blåst. Jag är ändå Yamaha freak men virago måste ha skapats av någon med snedtändning på syra eller klämt hjärnan i en 40tons press.
SOM god 2,a kommer lillsportstern i denna kakafoni i vidriga små twinnar med konstruktion som spaghetti al dente funnen en gammal tunna bakom lokala lågpris pastahaket.
Det är ju inget på den som funkar med något annat som sitter på den. Inga linjer funkar, inga delar jobbar i estetisk harmoni.Alltså, ALLA japanska tillverkare har ju tillverkat kalleanka-choppers, men Viagran är den som blev absolut fulast.
Jag tror det är cylindervinkeln som gör att man direkt retar sig på den?
Suzuki misslyckades ju totalt med styrhuvudet, Kawasaki lyckades rätt bra.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |