notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Säger detsamma.
Såg den när den låg ute för 8' men orkade bara inte ta upp den.
Hade varit värd det dubbla on den fått vara ifred.
Herre gud det blir bara värre o värre. ??
Shit Chernobyl det var ett bra prisStor nyhet, en IT465 måste uppmärksammas också i den här tråden!
Den må vara A2 men jag undrar - är den unik?
Sex gånger upprepar han att den är A2, lugna ner dig
Den må vara A2 men jag undrar - är den unik?
Shit Chernobyl det var ett bra pris
Måhända är det det faktum att den har en _snedställd_ v-twin och inte en tvärställd. Det skulle troligen göra den ganska mekaniskt tveksam men unikt hade det absolut varit.
Jag klamrar mig fast i hoppet att allt inte är förlorat och att det fortfarande ska gå att hitta intressanta hojar till i alla fall nästan vettiga priser i år, snälla"Ej säker på årsmodellen men tippar på 81 eller 82."
Läs: inga papper
" 20 000 kr eller bud däröver."
Tror inte killen accepterar 20 papp om man så viftar med sedlarna framför fejset.
Här skall det inväntas högre bud.
Tror jag.
Kommer nog inte hända i år heller. Prisnivån verkar stiga med 30% varje år, oavsett räntor, elpriser och inflation. Åtminstone bland säljannonserna, vad slutpriset blir vet man inte. Vissa hojmodeller mer än andra.Jag klamrar mig fast i hoppet att allt inte är förlorat och att det fortfarande ska gå att hitta intressanta hojar till i alla fall nästan vettiga priser i år, snälla
Såväl tvärställd som unik (på flera sätt): https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_V8En Guzzi med tvärställd motor hade faktiskt platsat i unikhyllan...
Såväl tvärställd som unik (på flera sätt): https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_V8
Inte fullt lika unika men fortfarande (per def.) tvärställda är alla Stornello, Alce, Falcone osv.
Jag tycker priserna var helt ok för fina hojar.Inga betänkligheter här. Femtusenkronorshojar läggas upp på Blocket för 20 lappar.
Hoppas det inte är prisnivån för kommande säsonger
Vad vet jag? Sådana här hojar såldes ju på Blocket för 7-8000kr innan pandemin. Trista 125cc hojar på 15 hk, funkar egentligen inte till nånting utom att ha som nostalgiobjekt för folk på 60 plus. Som mc betraktat är det svårt att motivera ett pris på det dubbla mot t ex en Honda cb400 från samma period, som man köpas för ca mindre än hälften? Eller en sån här:Jag tycker priserna var helt ok för fina hojar.
Verkade inte sönderskruvade.
Du skrev ju nostalgi, det är därför den dyraste zundapp 125 jag vet gick för 230,000 på klaravik för 2-3 månader sedan.Vad vet jag? Sådana här hojar såldes ju på Blocket för 7-8000kr innan pandemin. Trista 125cc hojar på 15 hk, funkar egentligen inte till nånting utom att ha som nostalgiobjekt för folk på 60 plus. Som mc betraktat är det svårt att motivera ett pris på det dubbla mot t ex en Honda cb400 från samma period, som man köpas för ca mindre än hälften? Eller en sån här:
Varför är helt plötsligt gamla 125cc så intressanta..?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|