L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Jag hade inte byggt XS1100n som den ser ut, men jag hade inte heller kommit ur garaget med ett bygge. Den har nån slags charm.
Det heter ju UPPhängning........Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 Sv-Såld / 1600 mil / Nyskick https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_1600_mil_nyskick_/1401129991
Martin ska fråntas sina verktyg och bör utbildas.
View attachment 502129
Hahah, vad i helvete?Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 Sv-Såld / 1600 mil / Nyskick https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_1600_mil_nyskick_/1401129991
View attachment 502129
Och den andra sitter i skruven till klämman.... Herrigued.Det heter ju UPPhängning........
Ändå skönt att se, tycker jag.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 Sv-Såld / 1600 mil / Nyskick https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_1600_mil_nyskick_/1401129991
View attachment 502129
Ingen dum idé - han har sparat in vikten av ett extra stagJag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 Sv-Såld / 1600 mil / Nyskick https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_1600_mil_nyskick_/1401129991
View attachment 502129
Ingenting i den bilden pekar väl på att Martin äger verktyg?Martin ska fråntas sina verktyg och bör utbildas.
Jag tycker att vi plockar bort vadderingen och låter naturen ta hand om dom dära.Ändå skönt att se, tycker jag.
Det där förklarar ju varför samhället måste dimensioneras för alla individtyper.
Den där människan måste ju också kunna klara vardagen, som att öppna ett paket mjölk, åka buss och kanske rentav inte helt förbjudas att avla.
Det behövs helt enkelt mycket föreskrifter och instruktioner i ett modernt samhälle.
Han har skuvat fast ena fjädern i avgasklämman, så en skruvmejsel har han åtminstone.Ingenting i den bilden pekar väl på att Martin äger verktyg?
IKEA kan jag gå med på, men lutar mer åt bordskniv isf.Han har skuvat fast ena fjädern i avgasklämman, så en skruvmejsel har han åtminstone.
Jag tippar på en såndär orange ikealåda.
Ändå skönt att se, tycker jag.
Det där förklarar ju varför samhället måste dimensioneras för alla individtyper.
Den där människan måste ju också kunna klara vardagen, som att öppna ett paket mjölk, åka buss och kanske rentav inte helt förbjudas att avla.
Det behövs helt enkelt mycket föreskrifter och instruktioner i ett modernt samhälle.
Hur fan tänkte han när han fäste den där?!Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Suzuki GSX-R 1000 Sv-Såld / 1600 mil / Nyskick https://www.blocket.se/annons/stockholm/suzuki_gsx_r_1000_sv_sald_1600_mil_nyskick_/1401129991
View attachment 502129
Ett strålande exempel på Peak of mount stupid. (Dunning-Kruger)Hur fan tänkte han när han fäste den där?!
Ändå skönt att se, tycker jag.
Det behövs helt enkelt mycket föreskrifter och instruktioner i ett
Lite roligt för att när jag såg bilden tänkte jag precis samma att det finns en anledning till att dom nya plast korkarna komDet var nästan lite poetiskt vackert skrivet.
Jag ska tänka så nästa gång mjölken skvätter över bordet för att korken med hängslen får för sig att falla in i strålen.
"Det finns faktiskt människor som inte klarar av att hantera en helt löstagbar kork, därför måste den ha hängslen och hänga kvar"
Nja, fast där är ju för att någon av de där som behöver varningstext för att inte dricka batterisyra har lyckats få bestämmanderätt över mjölkförpackningarna....Det var nästan lite poetiskt vackert skrivet.
Jag ska tänka så nästa gång mjölken skvätter över bordet för att korken med hängslen får för sig att falla in i strålen.
"Det finns faktiskt människor som inte klarar av att hantera en helt löstagbar kork, därför måste den ha hängslen och hänga kvar"
De måste ju perforera för hela kapsylkitet på förpackningen Och sen en varningstext på förpackningen att den ska stå upp under transport och förvaring för att annars kan läckage förekomma.Nja, fast där är ju för att någon av de där som behöver varningstext för att inte dricka batterisyra har lyckats få bestämmanderätt över mjölkförpackningarna....
Tydligen så har de upplevts som ett problem att tetran kommer till återvinningen utan sin kork, så vi sätter fast den så den inte går att ta loss och - DE SKA FÖR DJÄVULEN LÄGGAS I OLIKA KÄRL PÅ ÅTERVINNINGEN DITT MISSFOSTER!
Nja, fast där är ju för att någon av de där som behöver varningstext för att inte dricka batterisyra har lyckats få bestämmanderätt över mjölkförpackningarna....
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|