dagens brostugan?

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
var det nåt drag? kom lite för sent, men vi mötte typ tre miljoner hayabusor och några härifrån tyckte jag skymta förbi.. måste bara fråga jonneb(?) med blåa tzr'en, hur det kommer sig att du åkte och vifta med vänster armen som en galning på väg därifrån? inte liiiiite med police heller tyvärr.. men men nu rycker man in i lumpen och får inte vara med nåt mer =(

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
B-stugan är precis vad det heter... Totalt B
Förr var det iallfall mycket folk o roliga hojar. Nu är det inte alls lika mycket. Polisledningen eller politikerna borde kunna sätta in såna polisstyrkor någon annanstans...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Bikerbitch skrev:
Förr var det iallfall mycket folk o roliga hojar. Nu är det inte alls lika mycket. Polisledningen eller politikerna borde kunna sätta in såna polisstyrkor någon annanstans...

Men om man kommer FÖRE kl. 24 så är det mycket mer folk där... :7peta :rolleyes:

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
Bikerbitch skrev:
jo tyvärr, kom just när du åkte ut tror jag(2st på en svart sv).. då var det bara customs och bmw's i finska färger kvar..

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
johanp skrev:
var det nåt drag? kom lite för sent, men vi mötte typ tre miljoner hayabusor och några härifrån tyckte jag skymta förbi.. måste bara fråga jonneb(?) med blåa tzr'en, hur det kommer sig att du åkte och vifta med vänster armen som en galning på väg därifrån? inte liiiiite med police heller tyvärr.. men men nu rycker man in i lumpen och får inte vara med nåt mer =(

Viftade jag med handen??

var??

kanske vinkade hejdå till alla söta poliser bara! =)

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
handen? tjejen undrade om du försökte kasta vänster armen din på nåt... låter som ett rimligt skäl...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Bikerbitch skrev:
Jo, men inte lika länge som jag. Jag slutade 18 och var hemma 19.
Var det något mer pojken hade på hjärtat... Nä, tänkte väl det!
:fakta

Jo du ska ta bort dina strypningar så du får nått mellanregister å kan slå jonne på strippen.. :p

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Vad gör Poliserna där, kollar dom ljud? Har inte vågat mig dit med mitt VeåHå än,,, :skrämd

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
John Holmes skrev:
Vad gör Poliserna där, kollar dom ljud? Har inte vågat mig dit med mitt VeåHå än,,, :skrämd

fråga claes.. tror han vet ALLT dom kollar =P

Oljekyld kunde iaf åka där utan att dom kollade hans V&h

kör lite lungt så ska det nog funka

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
En rgv250 borde inte förlora en centimeter mot en tzr125.... Mig kollade de inte ens på när jag mullrade ut med mitt regelvidriga V&H, men det kan kanske bero på att jag har skylten väl synlig, har blinkers och bromsljus, har fungerande framljus och lite sådant fjolligt :rolleyes: Så jag tror inte att vi med någorlunda lagliga hojar behöver vara rädda för Brostugan, dessutom så ska jag besiktiga nästa fredag så hade jag mot förmodan fått en ombesiktning så hade jag inte direkt brytt mig :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag har heller inte fått skäll för mina 50mm Termignioni pipor och dom konkurerar lätt med ett jettplan i bullernivå, det måste nog bero på min trevliga och ärliga uppsyn?. :D

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...