@ Jesseboy om du menar på Skeppet och den trevliga damen är ganska smal och har glasögon men ser lite smått sliten ut, dock med ständigt (för det mesta) gott humör tänker du nog på Yvonne (som jag är 99% säker på att hon heter).
Var hemma hos en farbror igår och hjälpte honom med hans digital-box (60% SBS och 40% okunskap) då han inte riktigt hade fått in knycken för att byta kanal etc. Men efter en grundlig genomgång hur boxen fungerade, ordnat favoritlista etc fick jag "Hälsa bossen att han har jävligt duktig kille som hjälper". Värmde gott!
Eller folk som tar dom extra breda parkeringarna för barnfamiljer utan att behöva platsen för dom är ensamma eller två vuxna tex. i bilen.
Blir sugen på att buckla deras sida då
Det gör man ju enbart för att man är rädd om sin bil och har ledsnat på alla barnfamiljer som drar upp dörrarna rätt in i dörrsidan på sin egen bil.
Det hjälper inte längre att ställa sig längst bort, likförbannat kommer det stå en Volvo V70 med takbox och barnstolar som klistrad bredvid, medans ens egna bil på något mystiskt sätt fått en uppsättning nya djupa bucklor och lackskav..
Sålde en Panasonic plasma till en kund (kvinna) för 2 veckor sedan. Hon skulle ta med den hem direkt. Hämtar tv'n och konkar ut den på parkeringen, ser då att hon redan hunnit fälla baksätet. Lyfter in tv'n i bakluckan men var tvungen att dra fram den lite. Går runt och ska öppna bakdörren, ser då att den relativt nya A6 Avanten bredvid har ett riktigt fult dörruppslag (ingen buckla men tappat lacken på en yta av 2x2 cm). Öppnar dörren på V70in lite försiktigt, tro fan att det var min kund som drämt upp dörren när hon skulle fälla sätet..