Dagens ros/ris

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Dagens valfett/dassrulle

Dagens valfett vill jag ge till ZTV som sänder Simpsons 00:20 alla vardagar, ni gör min kväll...
:bow

Dagens dassrulle går till mig själv för att jag inte kollade oljan i tid och råkade skära kolv och cylinder (5000kr)
:mad:

Last edited:

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
håller klart med om rosen, men mitt ris går till den #&"&£€{[$ buss chaffisen(som för övrigt med största sanolikhet är fet, impotent, kedjerökare och vegan) som lämnade mig och hela min klass mitt ute i ödemarken (Hbg industriområde) utan att komma o hämta oss igen!! :arg

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Swedie skrev:
hur många 125or har skärt i år?

vet inte men det är rätt så många som har SKURIT :rolleyes: :D
nej men seriöst så är det väldigt många iaf... men mitt var helt självförvållat...

Du förtjänar också en ros för att du har fixat så många nya saker och förbättringar här på sh.com :bow :bow

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
kajlyl skrev:
håller klart med om rosen, men mitt ris går till den #&"&£€{[$ buss chaffisen(som för övrigt med största sanolikhet är fet, impotent, kedjerökare och vegan) som lämnade mig och hela min klass mitt ute i ödemarken (Hbg industriområde) utan att komma o hämta oss igen!! :arg

HAHAHAHAHAHA! Nej, förlåt att jag skrattar men det måste väl vara rätt skoj att berätta det för honom i efterhand och höra hans förklaring... eller?

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
kaZmur skrev:
HAHAHAHAHAHA! Nej, förlåt att jag skrattar men det måste väl vara rätt skoj att berätta det för honom i efterhand och höra hans förklaring... eller?
Hela klassen planera hur vi skulle skälla ut honom efter noter, men efter att rektorn ring o pratat med honom så hade han tydligen bara kör dit väntat nån minut o sen kört! ... och detta var en abonerad buss!!! :kocko

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
kajlyl skrev:
Hela klassen planera hur vi skulle skälla ut honom efter noter, men efter att rektorn ring o pratat med honom så hade han tydligen bara kör dit väntat nån minut o sen kört! ... och detta var en abonerad buss!!! :kocko

Sådant blir man glad på... skönt att det fortfarande finns såna eldsjälar i dagens samhälle...

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Dagen dasspapper till efterlyst!.

Efterbliven eller efterlyst?.
I morrn tors ska TV3 och derars dramatiska program efterlyst göra ett nytt reportage om den hemska "streetracingen" där dom naturligtvis med sedvanliga överdrifter kommer måla upp det hela som en drös självmordspiloter som med bilar och bågar gör sitt bästa för att kör ihäl oskyldiga mäniskor!. Fattor dom inte att man inte kan ta dö på en hobby, vill dom göra något så kan dom väl för faan förmå dom stela politikerna att bygga några km-långa breda rakor ldär ingen utomstående kommer till skada. Men vad gör rövhålen dom ser till att polisen flyttar resurser från att jaga kriminella till att störa motorhobbyn, när ska dom korkade jävla rövhålen fatta?. :mad: :mad: :mad:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Re: Dagen dasspapper till efterlyst!.

Hightuned skrev:
Efterbliven eller efterlyst?.
I morrn tors ska TV3 och derars dramatiska program efterlyst göra ett nytt reportage om den hemska "streetracingen" där dom naturligtvis med sedvanliga överdrifter kommer måla upp det hela som en drös självmordspiloter som med bilar och bågar gör sitt bästa för att kör ihäl oskyldiga mäniskor!. Fattor dom inte att man inte kan ta dö på en hobby, vill dom göra något så kan dom väl för faan förmå dom stela politikerna att bygga några km-långa breda rakor ldär ingen utomstående kommer till skada. Men vad gör rövhålen dom ser till att polisen flyttar resurser från att jaga kriminella till att störa motorhobbyn, när ska dom korkade jävla rövhålen fatta?. :mad: :mad: :mad:

Kanske hjälper mer om du skriver till efterlyst också... och om de verkligen börjar snacka en massa skit om streetracingen så kommer jag garanterat också skriva dit... ska bli intressant

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
kaZmur skrev:
vet inte men det är rätt så många som har SKURIT :rolleyes: :D
nej men seriöst så är det väldigt många iaf... men mitt var helt självförvållat...

Du förtjänar också en ros för att du har fixat så många nya saker och förbättringar här på sh.com :bow :bow
Min skar aldrig *stolt* Men inte fan lever den för det :6surkart

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
kaZmur skrev:
jaså? vad hände med den då?
Kolvbultsclipset lossnade :D Vilket resulterade i att det kilade sig fast mellan kolv och cylinder. Lika illa med andra ord. Men jag fåt skylla mig själv :(

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Out_Spinner skrev:
Kolvbultsclipset lossnade :D Vilket resulterade i att det kilade sig fast mellan kolv och cylinder. Lika illa med andra ord. Men jag fåt skylla mig själv :(

Aj! Låter inte bra... då måste väl cylindern tagit ganska mycket skada? Men nu kan du trösta dig genom att kolla på simpsons på ztv om 2min... godnatt... :hej

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
FAAAAAAANNNNN!!!! ZTV funkar inte...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...