Dags att hetsa inför Finalen i NEC/REC Anderstorp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Då är det dax att leta rätt på ironin och sarkasmen och börja kasta sk*t på motståndet

#26 EA Racings mål är som vanligt att ta sig i mål och vinna över MAM 97 .... hehe

Man kanske skulle köra wildcard i NEC? Vi körde 79 varv på ca 2 timmar. Efter 2 timmar i NEC skulle vi då legat 25e plats av 28 ....... hehe .....

(H)äckla på .....:yoparty

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Målet är samma som innan. Vinna NEC. Överlägset. Dessutom ska jag köra snabbare än DQ.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Målet är samma som innan. Vinna NEC. Överlägset. Dessutom ska jag köra snabbare än DQ.

Muahaha! Du verkar ju vara en sansad kille Stefan och med dom gigantiska odds mot dig borde du hävda nått annat...

EDIT: Men vinna ska vi ju göra.. Lätt!

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Muahaha! Du verkar ju vara en sansad kille Stefan och med dom gigantiska odds mot dig borde du hävda nått annat...

EDIT: Men vinna ska vi ju göra.. Lätt!

Jag nådde alla mina mål på knudan, ser ingen anledning till att jag inte skulle nå dom på anderstorp...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Jag nådde alla mina mål på knudan, ser ingen anledning till att jag inte skulle nå dom på anderstorp...

Ja... Och du körde faktiskt fortare i BoTT :gnissla ;)
Anderstorp ska bli riktigt kul - klarar vi oss från snö och driv-is blir det en bra tävling!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX

Anledningen är att Team Brimstone förhoppningsvis ska vara med, och att vi skickar dig i tangentens riktning i valfri kurva.
Tänkte kolla med Pålle vad han säger om att köra REC på en trött 600 och då får du det svårt där med.
Om någon vet någon som känner någon som har en twin till uthyrning så ska jag även förstöra BoTT för dig!

MC Doktorn

Guest
Nu hade jag fixat ledigt 6/7 Okt och datumet är ändrat :va .

2:a i serien och 5 P efter Ledarna Delta Racing(vi hoppas vi kan dela depåbox igen), vem hade trott det :3freak :hihi
Vi hoppas att vi kan komma, det vore trist att lämna en given topp 3 placering i sammandraget pga WO.

Edit;Definitivt ska vi sikta på en Top 3 placering på A torp, kanske vi dyker upp med en spökryttare :skrämd

Last edited:

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Anledningen är att Team Brimstone förhoppningsvis ska vara med, och att vi skickar dig i tangentens riktning i valfri kurva.
Tänkte kolla med Pålle vad han säger om att köra REC på en trött 600 och då får du det svårt där med.
Om någon vet någon som känner någon som har en twin till uthyrning så ska jag även förstöra BoTT för dig!

Passa dej så jag inte ordnar en uteslutning innan du ens nått banan:mad:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Passa dej så jag inte ordnar en uteslutning innan du ens nått banan:mad:
Typiskt Mumlan att försöka skrämma bort alla snabbare förara så han kan dominera i Kalle Anka Cup :mad:

Hoppas Jimmy, Pappu, Björk, Mårtensson, Lindh & CO kör NEC på torpet

MC Doktorn

Guest
:mad:

#31 DAMP räjZing har is i magen och avvaktar till prognosen säger ATT det kommer vara driv-is på banan.
Jag tänkte skita i det men när jag ser tabellen så :yoparty
Vi har en Endurohoj i nödfall :D :D

Bra kört förra gången, ni närmare er den yttersta REC Eliten :rolleyes:

Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Typiskt Mumlan att försöka skrämma bort alla snabbare förara så han kan dominera i Kalle Anka Cup :mad:

Hoppas Jimmy, Pappu, Björk, Mårtensson, Lindh & CO kör NEC på torpet

Äh, vi har spöat Jimmy förr. Lätt också :)

MC Doktorn

Guest
Nej #14 I REC skulle lätt ha haft pallplats i NEC på sin 600:a på Knudan, det är bara Torpen som kräver 1000 cc.

Fast det är skönt med lite power om man väger runt 100kg, lättare att köra om på rakorna än i kurvorna.

600 var grym på knutstorp i kurvsektionerna, eg den enda bana du har nytta av en mindra maskin.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fast det är skönt med lite power om man väger runt 100kg, lättare att köra om på rakorna än i kurvorna.

600 var grym på knutstorp i kurvsektionerna, eg den enda bana du har nytta av en mindra maskin.
Just ja ni körde ju oxo 600:a :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...