dags för lamellbyte?

FoppaN

.
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Xr125l
Nån som har xr125 som hört att motorn låter "gnällit" som typ en oversized radiobil :p? blir det bättre efter man har bytt lameller??

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Hoj
Ingen just nu
FoppaN skrev:
2290692 Nån som har xr125 som hört att motorn låter "gnällit" som typ en oversized radiobil :p? blir det bättre efter man har bytt lameller??

Har väldigt svårt att tro att det är lamellerna..
Om du inte har misshandlat hojen rejält då villsäga :pannkyss

FoppaN

.
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Xr125l
Näe.. iaf inte JAG. jag ska iaf prova byta lameller nu och se om det blir bättre annars kanske man lämnar in den o får det på garantin.. tur att den finns :tummenupp

Btw, det är ingen som har sett till någon verkstadshandbok till Xr125L??

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
FoppaN skrev:
2291348 Näe.. iaf inte JAG. jag ska iaf prova byta lameller nu och se om det blir bättre annars kanske man lämnar in den o får det på garantin.. tur att den finns :tummenupp

Btw, det är ingen som har sett till någon verkstadshandbok till Xr125L??

Varför byta lameller om du inte vet vad felet är och har garanti? Kör in hojen och låt dom fixa felet.

FoppaN

.
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Xr125l
Den har gått 700 mil och förra ägaren hade köpt drivpaket men inte monterat det :p kopplingen låter konstigt när man kört ett tag också.. ska se om jag kan byta ikväll o se om de blir någe bättre, annars får gubbarna på verkstan ta en titt :tungan

Collin208

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Cagiva mito -95
FoppaN skrev:
2291442 Den har gått 700 mil och förra ägaren hade köpt drivpaket men inte monterat det :p kopplingen låter konstigt när man kört ett tag också.. ska se om jag kan byta ikväll o se om de blir någe bättre, annars får gubbarna på verkstan ta en titt :tungan

Du kan ju svara och säga om det blev bättre när du bytte :)

FoppaN

.
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Xr125l
Collin208 skrev:
2367182 Du kan ju svara och säga om det blev bättre när du bytte :)
Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än) :) men aja ska i vilket fall som helst lämna in den på verkstan till vintern för service:tungan ...O sen ska de väck me alla dessa j*vla strypningar :mad::mad:
Har förresten moddat den lite ska lägga upp bilder när jag kommer på hur:D

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
FoppaN skrev:
2368409 Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än) :) men aja ska i vilket fall som helst lämna in den på verkstan till vintern för service:tungan ...O sen ska de väck me alla dessa j*vla strypningar :mad::mad:

Den har inga strypningar.:)

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
FoppaN skrev:
2368409 Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än) :) men aja ska i vilket fall som helst lämna in den på verkstan till vintern för service:tungan ...O sen ska de väck me alla dessa j*vla strypningar :mad::mad:

strypningar?

FoppaN

.
Gick med
11 Jun 2006
Hoj
Xr125l
jopp, strypningar har den. En sitter i systemet. och sen är det en lite för liten förgasare.. men ska räcka med att man byter munstycke:) får se hur de går. Om nån hittar en förgasare som passar vore de kanon om ni berättade:) många som behöver det xP

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
FoppaN skrev:
2369676 jopp, strypningar har den. En sitter i systemet. och sen är det en lite för liten förgasare.. men ska räcka med att man byter munstycke:) får se hur de går. Om nån hittar en förgasare som passar vore de kanon om ni berättade:) många som behöver det xP

Förvänta dig inte underverk bara =)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...