FoppaN skrev:2290692Nån som har xr125 som hört att motorn låter "gnällit" som typ en oversized radiobil? blir det bättre efter man har bytt lameller??
FoppaN skrev:2291348Näe.. iaf inte JAG. jag ska iaf prova byta lameller nu och se om det blir bättre annars kanske man lämnar in den o får det på garantin.. tur att den finns
Btw, det är ingen som har sett till någon verkstadshandbok till Xr125L??
FoppaN skrev:2291442Den har gått 700 mil och förra ägaren hade köpt drivpaket men inte monterat detkopplingen låter konstigt när man kört ett tag också.. ska se om jag kan byta ikväll o se om de blir någe bättre, annars får gubbarna på verkstan ta en titt
![]()
Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än)Collin208 skrev:2367182Du kan ju svara och säga om det blev bättre när du bytte![]()
FoppaN skrev:2368409Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än)men aja ska i vilket fall som helst lämna in den på verkstan till vintern för service
...O sen ska de väck me alla dessa j*vla strypningar
![]()
Har förresten moddat den lite ska lägga upp bilder när jag kommer på hur![]()
FoppaN skrev:2368409Har inte bytt än xP tänkte att jag ska köra slut på dom här innan jag byter eftersom jag e tvungen att slita på dom i krypkörningen... (ej tatt kortet än)men aja ska i vilket fall som helst lämna in den på verkstan till vintern för service
...O sen ska de väck me alla dessa j*vla strypningar
![]()
Har förresten moddat den lite ska lägga upp bilder när jag kommer på hur![]()
FoppaN skrev:2369676jopp, strypningar har den. En sitter i systemet. och sen är det en lite för liten förgasare.. men ska räcka med att man byter munstyckefår se hur de går. Om nån hittar en förgasare som passar vore de kanon om ni berättade
många som behöver det xP
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand