Dagstur, Göteborg med omnejd den 19:e april

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Tja!

Ville bara kolla hur intresset är för en lite dagstur från Göteborg, tisdagen den 19:e april klockan 10.00

Samling vid Preem i Gårda.

Vi är än så länge 6 st som ska med, och vore trevligt om någon annan ville haka på :)

Turen genomförs givetvis om vädret tillåter. Vi stannar nog på nåt ställe o tar en fika, o ljuger om hur duktiga vi e på bakhjulsåkning. :banana

DJNeno

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2009
Hoj
Honda CBR1000RR HRC -09
Tråkigt att det var på en tisdag... jobbar då :/, annars hade man förmodligen kunnat tänka sig hänga på.

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Tråkigt att det var på en tisdag... jobbar då :/, annars hade man förmodligen kunnat tänka sig hänga på.

Synd!

Var det dig jag såg på kungsportsplatsen i lördags?? Vid statyn typ...? Du satt på en sten med en annan snubbe....

DJNeno

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2009
Hoj
Honda CBR1000RR HRC -09
Synd!

Var det dig jag såg på kungsportsplatsen i lördags?? Vid statyn typ...? Du satt på en sten med en annan snubbe....

Sorry för det sena svaret :) Har precis upptäckt "vem citerade mig" funktionen. Mycket möjligt, han körde en HD. Då var det nog jag.

Twospot

Kör med insidan....
Gick med
27 Apr 2010
Hoj
Yamaha R6 -07
Sorry för det sena svaret :) Har precis upptäckt "vem citerade mig" funktionen. Mycket möjligt, han körde en HD. Då var det nog jag.

Kan ju inte finnas så många som har den lacken du har, även i en storstad så underbar som den vi bor i ;)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping